شناسهٔ خبر: 68312874 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

آغاز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی+ جزئیات

ایسنا : کارت شرکت در آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی از روز سه شنبه به تاریخ۱۷ مهر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

ثبت نام آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۳ آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه دارد.

ثبت نام در آزمون تعیین سطح مأموران مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور در سال ۱۴۰۳ منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تا روز چهارشنبه به تاریخ هفتم شهریور پایان می پذیرد. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت نام، با وارد نمودن کد ملی و شماره پرسنلی نسبت به ثبتنام در آزمون فوق اقدام نمایند.

متقاضیان در پایان ثبت نام به هر یک از داوطلبان کد رهگیری ارائه خواهد شد که لازم است تا پایان کلیه مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند. ً ضمنا یادآور میشود ثبت نام منحصراً به صورت الکترونیکی بوده و داوطلبان لازم است از طریق درگاه اطلاع رسانی مذکور نسبت به ثبتنام در آزمون اقدام نمایند.

کارت شرکت در آزمون از روز سهشنبه به تاریخ۱۷ مهر برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

آزمون در صبح روز جمعه به تاریخ  ۲۰ شهریور با توجه به آمار شرکت کنندگان، حسب مورد در تهران و برخی مراکز استان برگزار خواهد شد. ساعت شروع برگزاری آزمون و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد.

داوطلبانی که سطح آزمون را پایین تر از سطح مرتبط با پست معرفی شده در جدول تفصیلی مندرج در اطلاعیه انتخاب کنند، ثبت نام آنها باطل است.

 تعداد سوالات ۱۰۰ سؤال است و سؤالات هر یک از مواد آزمون، متنا سب با میزان امتیاز مندرج در بند (۱) طراحی خواهد شد.

سؤالات به صورت تستی خواهند بود و هر پاسخ درست یک نمره مثبت (متناسب با ضریب) و هر پاسخ نادرست یک سوم نمره منفی (متناسب با ضریب) خواهد داشت.

 

نظر شما