شناسهٔ خبر: 68310164 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه‌ آسیا‌نیوز | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان یزد خبر داد

مرد رمال و شیاد اعدام شد / اشد مجازات برای رمال متجاوز

یزد - رئیس کل دادگستری استان گفت: رمالی که تحت عنوان تخلیه انرژی منفی و بازکردن گره های زندگی، به زنان و دختران تعرض می کرد، به سزای اعمال شوم خود رسید و صبح دیروز در زندان یزد اعدام شد

صاحب‌خبر -

 

آسیانیوز / یزد ؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین طهماسبی با اشاره به اعمال سیاه این مجرم، گفت:‌ این فرد که تحت لوای دعا نویسی مبادرت به رمالی می کرد، در چندین مورد با فریب مراجعه کنندگان به زنان و دختران مراجعه کننده تحت عناوین واهی، تعرض و تجاوز کرده بود که حکم صادره  پس از تایید در مرجع عالی قضایی و طی مراحل استیذان، اجرا شد.

این مقام قضایی تصریح کرد: جامعه باید نسبت به تکرار این گونه حوادث آگاه باشد و بداند مراجعه به رمال نه تنها گره گشا از کار نیست بلکه در بسیاری از موارد مثل همین تجربه تلخ، چه بسا دامی خوفناک در پیش پای انسان باشد.

حجت الاسلام طهماسبی ابراز داشت: در هیچ رفتار نامتعارفی، کرامت نیست! لذا افراد باید در مواجهه و ارتباطات اجتماعی خویش دقت داشته باشند که اگر ارتباطات از کوچکترین کراهت و رفتار خلاف عرف و شرع برخوردار بود، این شروع دام شیطان و ورود به ورطه تاریک گمراهی است.

لازم به ذکر است این فرد در سال ۹۹ دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی بزه دیدگان و رسیدگی های مکرر و متقن سرانجام با حکم اعدام روبرو شد و با توجه به اینکه درخواست عفو او نیز به جهت تعدد شکات رد شد و حکم اعدام این مجرم با کسب اذن از مراجع عالی قضایی کشور اجرا شد.

سید محمد جواد عرفانفر

 

مرد رمال و شیاد اعدام شد / اشد مجازات برای رمال متجاوز ،  حجت الاسلام و المسلمین حسین طهماسبی رئیس کل دادگستری استان  یزد

نظر شما