شناسهٔ خبر: 68310051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده انتظامی شهر قدس:

۷۰ معتاد متجاهر از سطح شهرقدس جمع آوری و به کمپ معرفی شدند

قدس- جانشین فرمانده انتظامی شهر قدس از جمع آوری ۷۰ معتاد متجاهر از سطح این شهر خبر داد و گفت: این افراد پس از جمع آوری به کمپ معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامعلی نعمتی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از جمع آوری معتادان متجاهر در شهر قدس خبر داد و اظهار کرد: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی (آرامش)، پس از هماهنگی‌های قضائی بررسی این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای این طرح مأموران با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های اختفای افراد معتاد و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهر قدس افزود: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در کمپ‌ها تعداد ۷۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان جمع آوری و جهت ترک به کمپ‌های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

نعمتی با بیان اینکه عمده معتادان جمع آوری شده دارای سوابق سرقت و دیگر جرایم بودند و جمع آوری آنان سهم بسزایی در کاهش جرایم شهرستان خواهد داشت، خاطر نشان کرد: پلیس با اجرای این طرح‌ها که با هدف ارتقای احساس امنیت در جامعه و بهبود وضعیت این افراد می‌باشد، تلاش دارد تا امنیت پایدار را در جامعه نهادینه کند.

نظر شما