شناسهٔ خبر: 68310015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دمای حدود ۵۰ درجه‌ای هم مانع فعالیت مراکز دانشگاهی در سیستان و بلوچستان نشد

زاهدان - ایرنا - رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: دمای حدود ۵۰ درجه‌ای هوا بویژه در شهرستان‌های جنوبی این استان که در برخی از ایستگاه‌های هواشناسی رکورد تاریخی را شکسته، نتوانست مانع فعالیت‌ مراکز ۱۰گانه دانشگاه پیام نور در اقصی نقاط استان شود.

صاحب‌خبر -

ابوالفضل توسلی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کمبود نیرو در برخی از مراکز دانشگاهی بویژه نیکشهر و راسک از یک سو، دمای حدود ۵۰ درجه ای هوا از سوی دیگر نتوانست خللی در ارائه خدمات مراکز دانشگاهی این استان به دانشجویان ایجاد کند.

وی افزود: در شرایطی که شاهد استقرار موج گرمای کم سابقه در منطقه هستیم فعالیت‌های دانشگاهی مراکز ۱۰ گانه پیام نور متوقف نشده و کارکنان این دانشگاه برای رفع مشکلات دانشجویان همه روزه در مراکز دانشگاهی استان حضور دارند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این دانشگاه جامعه محور، دانشجو محور و مهارت آفرین است، ادامه داد: آزمون های دروس عمومی ترم تابستان به صورت حضوری در دانشگاه برگزار می شود.

وی تاکید کرد: پیگیر رفع کمبود نیرو در مراکز راسک و نیکشهر هستیم تا بتوانیم با استخدام نیروی بومی و بهره مندی از ظرفیت نیروهای تحصیلکرده این ۲ شهرستان، کمبود نیرو را جبران کنیم.

نظر شما