شناسهٔ خبر: 68309829 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

صادقی: در لیگ نخبگان باید نخبه باشیم/ اختلافات استقلال باید درونی حل شود نه در فضای مجازی

پیشکسوت استقلال گفت: هواداران نباید در دام حواشی مجازی بیفتند، اختلافات باید درون خانواده حل شود. پیشکسوت استقلال گفت: هواداران نباید در دام حواشی مجازی بیفتند، اختلافات باید درون خانواده حل شود.

صاحب‌خبر -

امیرحسین صادقی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص شرایط این روزهای خود گفت: من بالاترین مدرک مربیگری ایران را داریم و در تیم‌های پایه مشغول هستم. من برای حضور در استقلال برنامه ندارم، استقلال است که باید برای من برنامه داشته باشد.

وی افزود: لیگ خوب شروع شده است. جز باشگاه سپاهان که زمین نامناسبی دارد بقیه چمن‌ها خوب است. امیدوارم تکلیف آزادی هم مشخص شود تا در لیگ نخبگان استقلال روی زمینی خوب به کار بپردازد. با حضور var فشار روانی کم شده و همه چیز رو به بهبود است.

پیشکسوت استقلال در مورد حواشی این روزهای اطراف استقلال عنوان کرد: امیدوارم این حواشی پشت سر گذاشته شود چون این تیم نیاز به آرامش دارد. هواداران استقلال باید صبور باشند و در دام حواشی مجازی نیفتند. هر اختلافی بین افراد وجود دارد باید درون سازمانی حل شود نه در فضای مجازی.

صادقی درباره مشکلات ورزشگاه‌ها و عدم بازی در آزادی توضیح داد: خیلی دیر به سراغ موشکافی جدی و تعمیرات رفتند. می‌توانم دو مدیر خوب چون ساعی و دبیر را به شما معرفی کنم که در المپیک دستپخت‌شان را دیدیم. فوتبال چنین مدیرانی می‌خواهد. مدیرانی که از پوست و خون فوتبال هستند.

وی درباره شرایط فنی لیگ گفت: نمی‌شود پس از یک بازی تحلیلی داشت. همه تیم‌ها درگیر بدنسازی هستند. به طور کلی می‌توانم بگویم VAR می‌تواند به فوتبال‌مان خیلی کمک کرده. داوران با خیال راحتی سوت می‌زنند و استرس ندارند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:‌ نقل و انتقالات استقلال خوب بود و بازیکنان باکیفیتی جذب شدند. مدعیان قهرمانی؟ ۴ تیم استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور مدعی هستند.

صادقی در پایان تاکید کرد: در لیگ نخبگان باید نخبه باشیم. هم در جذب بازیکن و مربی و هم مدیریت. امیدوارم اتفاق خوبی در نهایت برای ما بیفتد. ما ایران هستیم. مگر آنها می‌توانند چند بازیکن خوب بخرند؟ کشور ما پر از استعداد است. فقط باید خوب مدیریت شویم.

انتهای پیام/

نظر شما