شناسهٔ خبر: 68308631 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

ترکیب احتمالی تراکتور مقابل پرسپولیس

تیم فوتبال تراکتور تبریز در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان پرسپولیس است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود.

بدون شک تراکتور تا به اینجا یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر در فصل نقل‌وانتقالات بوده و با جذب ستاره‌های سرشناس قصد دارد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد. تا به اینجای کار تراکتور ۳ ستاره اصلی قهرمان فصل گذشته یعنی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی را به خدمت گرفته و ۲ بازیکن باکیفیت کروات را نیز جذب کرده است.

ایگور پوستونسکی و تومیسلاو اشترکالی بازیکنان اهل کشور کرواسی هستند که با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ به جمع تی‌تی‌ها اضافه شدند. تی‌تی‌ها همچنین موفق شدند پوریا پورعلی هافبک فصل گذشته ملوان و علیرضا آرتا مدافع میانی فصل گذشته گل‌گهر را نیز به خدمت بگیرند. آن‌ها در آخرین خرید خود مهدی عبدی را نیز از پرسپولیس گرفتند.

دو تیم شروع متفاوتی در بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال داشتند، تی‌تی‌ها موفق شدند در رفسنجان با نتیجه ۲ بر صفر شاگردان محرم نویدکیا در مس رفسنجان را مغلوب کنند ولی در مقابل شاگردان گاریدو دیدار افتتاحیه فصل جدید را مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار کردند که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به نظر می‌رسد اسکوچیچ تراکتور را با آرایش ۲-۲-۴ روانه میدان می‌کند. علیرضا بیرانوند با انگیزه بالا در چارچوب دروازه مسئولیت حفاظت از قفس توری این تیم را دارد و به دنبال ثبت دومین کلین‌شیت فصل این‌بار مقابل تیم سابقش خواهد بود.

زوج فصل قبلی تراکتور یعنی شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی در قلب خط دفاعی این تیم قرار می‌گیرند، دانیال اسماعیلی‌فر یکی دیگر از بازیکنان سابق پرسپولیس از راست و محمد نادری از خط دفاعی چپ تی‌تی‌ها را تکمیل می‌کنند.

ایگور پوستونسکی در کنار ریکاردو آلوز دو هافبک میانی تراکتور در این دیدار هستند، مهدی ترابی از جناح چپ و امیرحسین حسین‌زاده از جناح راست خط هافبک تراکتور را تشکیل می‌دهند. رحمان جعفری در کنار تومیسلاو اشترکالی دو مهاجم تراکتور در این دیدار هستند و ۱۱ بازیکن منتخب اسکوچیچ را برای شروع فصل جدید تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی تراکتور تبریز:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نادری، ایگور پوستونسکی، ریکاردو آلوز، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی ترابی، رحمان جعفری و تومیسلاو اشترکالی.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما