شناسهٔ خبر: 68308580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

احدی: نوجوانان، آینده بوکس را می‌سازند/ به تکرار موفقیت‌ها امید زیادی دارم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بوکس نوجوانان ایران، گفت: تیم بسیار خوبی داریم و به تکرار موفقیت‌های دوره گذشته مسابقات آسیایی امیدوار هستم.

صاحب‌خبر -

اکبر احدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا به تشریح شرایط شاگردانش در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا پرداخت و اظهار داشت: بعد از قهرمانی کشور سه اردو در مازندران داشتیم که هر کدام به طور متوسط، ۱۵ روزه ادامه داشت.

وی افزود: طی این سه مرحله بیشتر روی تکنیک‌های بچه‌ها کار کردیم و سعی بر این بود نقاط ضعف بوکسورها برطرف شود. در مرحله آخر نیز که در تهران برگزار می‌شود، بیشتر مسائل روحی و روانی را دنبال می‌کنیم. ششم شهریور عازم ابوظبی هستیم و امید زیادی دارم تا تیم نوجوانان با دست پر بازگردد.

احدی تصریح کرد: همه می‌دانیم کشورهای آسیایی مثل ازبکستان، قزاقستان و هند بسیار قدرتمند هستند و سرمایه‌گذاری خوبی کرده‌اند، ما نیز در حد توان تلاش کردیم. تیم بسیار خوبی داریم که می‌تواند نتایج خوبی در آسیایی رقم بزند.

احدی: نوجوانان، آینده بوکس را می‌سازند/ به تکرار موفقیت‌ها امید زیادی دارم

سرمربی تیم نوجوانان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا شاگردانش می‌توانند نتایج دوره گذشته (یک طلا، یک نقره و ۳ برنز) را تکرار کنند؟ گفت: ما در قزاقستان این مدال‌ها را گرفتیم که از قدرت‌های جهان است و به تکرار آن خوش‌بین هستیم. اکنون محمدصالح مصباحی که طلای دوره گذشته را دارد بسیار باتجربه‌تر شده و با اعتمادبه‌نفس بالا مبارزه می‌کند، اما دیگر در جهان و آسیا شناخته شده است. هاشمی و رستم‌پور هم برنز دوره قبل را دارند که می‌توانند مدال خود را ارتقاء بدهند. ماهان ساجدی، سال گذشته به حقش نرسید و می‌تواند امسال با مدال خوشرنگ کارش را تمام کند.

وی گفت: در اوزان پایین چند بوکسور بسیار خوب داریم که قطعا آینده درخشانی دارند. امیدوارم آنها در ابوظبی خودشان را ثابت کنند، چراکه می‌توانند آینده بوکس ایران را بسازند.

نظر شما