شناسهٔ خبر: 68308454 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سازمان هواشناسی اعلام داد؛

تشدید رگبار باران در برخی نقاط کشور/ وزش باد و گردوخاک در نوار شرقی

تهران- ایرنا- سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در برخی از نقاط کشور مانند ارتفاعات البرز، فارس و غرب کرمان امروز شاهد تشدید رگبار و بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگاری ایرنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز پنجشنبه (یکم شهریورماه) در استان‌های هرمزگان، فارس، غرب و جنوب کرمان، جنوب استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان، شرق بوشهر، برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد، نوار شرقی خوزستان، غرب و جنوب چهارمحال و بختیاری و جنوب اصفهان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ رخ خواهد داد.

همچنین شدت بارش‌ها امروز در استان‌های هرمزگان، فارس، کرمان و برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد است.

طی روزهای جمعه تا دوشنبه نیز در ساعات بعدازظهر و شب در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست. همچنین در این مدت در برخی نقاط شمال‌شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی از ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

آسمان امروز پایتخت صاف تا کمی ابری پیش‌بینی می‌شود. بیشینه دما امروز در تهران ۳۶ درجه سانتی‌گراد و کمینه دما ۲۵ درجه سانتی‌گراد است.

نظر شما