شناسهٔ خبر: 68308131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان مطرح کرد

روند روبه رشد فعالیت‌های شهرداری اصفهان در جریان اربعین حسینی

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در جریان اربعین حسینی روز به روز فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی از سوی شهرداری و مدیریت شهری اصفهان افزوده شده است، به‌طوری که در سال جاری چندصد نفر از خادمان شهرداری در چند نقطه از شهر کربلا مشغول خدمت‌رسانی هستند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری ایمنا به کربلای معلی با اشاره به خدمات ارائه شده ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا اظهار کرد: در سال جاری شاهد حرکت رو به رشد ستاد اربعین شهرداری اصفهان در خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

وی افزود: هر سال شاهد جریان اربعین هستیم که به فضل الهی روز به روز بر تعداد زائران امام حسین (ع) از قوم‌ها، ملیت‌ها و قبیله‌های مختلف افزوده می‌شود؛ جریانی که چشم خیلی‌ها به آن دوخته شده است، اما ما جریان اربعین را منتهی و مقدمه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) می‌دانیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در جریان اربعین حسینی روز به روز فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی از سوی شهرداری و مدیریت شهری اصفهان افزوده شده است، به‌طوری که در سال جاری چندصد نفر از خادمان شهرداری در چند نقطه از شهر کربلا مشغول خدمت‌رسانی هستند.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور گفت: امیدوارم قدردان این توفیق الهی باشیم و هر سال خدمات را افزایش دهیم.ثواب خدمت به زائران اباعبدالله الحسین بی‌شمار است و در کلام نمی‌گنجد و فردای قیامت برای هر قدم خدمت اجرا معنوی آن داده می‌شود

نظر شما