شناسهٔ خبر: 68305591 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ستاد کل نیروهای مسلح ادعای خبرگزاری فارس درباره سقوط بالگرد رئیسی را تکذیب کرد/ نداشتن قدرت کشش کافی بالگرد برای تنظیم ارتفاع از اساس کذب است

مرکز ارتباطات رسانه و تبلیغات دفاعی ادعای فارس درباره پرونده سقوط بالگرد رئیس جمهوری مخدوش و ساقط از اعتبار دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح، در اطلاعیه‌ای ادعای خبرگزاری فارس درباره علت سقوط بالگرد رئیس جمهوری فقید با عنوان «عامل سقوط بالگرد شهید رئیسی چه بود؟» را قویاً تکذیب کرد.

مرکز ارتباطات رسانه و تبلیغات دفاعی ادعای این خبرگزاری به نقل از «منبع آگاه امنیتی!» را درباره پرونده سقوط بالگرد رئیس جمهوری مخدوش و ساقط از اعتبار دانست.

این اطلاعیه افزوده است: پیشتر مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح، به عنوان متولی و مسئول انتشار اخباربررسی این حادثه، در دو بیانیه جداگانه به ابعاد و دلایل سقوط بالگرد اشاره کرده بود. آنچه که در خبر ادعایی فارس در خصوص حضور دو نفر در بالگرد برخلاف پروتکل‌های امنیتی آمده و از آن به عنوان یکی از عوامل سقوط بالگرد که قدرت کشش کافی برای تنظیم ارتفاع پروازی نداشته، یاد شده است، از اساس کذب می‌باشد. لازم است رسانه‌ها در انتشار اخبار دفاعی، امنیتی و انتظامی ضمن هماهنگی با این مرکز دقت نموده و صحت را فدای سرعت نکنند و زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم نسازند.

2929

نظر شما