شناسهٔ خبر: 68304939 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

نکته‌ای که از وزیر جدید ورزش نمی‌دانید

احمد دنیامالی سابقه جالبی به عنوان ورزشکار حرفه‌ای داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ احمد دنیا مالی با اکثریت موافق به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت. در رزومه مطرح شده از وی در حیطه ورزش، به چندین سال مدیریت بر فدراسیون قایقرانی و کرسی‌های بین المللی این رشته و همچنین عضویت در هیات مدیره باشگاه ملوان و ریاست بر آن اشاره شد اما شاید کمتر کسی بداند دنیامالی زمانی فوتبالیست حرفه‌ای هم بوده و کاملا به این رشته ورزشی محبوب آشناست.

به نقل از خبرورزشی دنیا مالی که عضوی از باشگاه ملوان بندرانزلی محسوب می‌شد، در رده جوانان شاگرد محمدرضا ویشگاهی بود و در رده امیدها هم تحت نظر محمود پیشگاه هادیان به بازی می‌پرداخت. او حتی به تیم بزرگسالان ملوان هم رسید و زیر نظر بهمن صالح نیا در تمرینات هم شرکت کرد اما دقیقا دوران اوج بازی وی مصادف شد با جنگ تحمیلی و پس از حضور در جبهه، ورزش حرفه‌ای را کنار گذاشت.

ضمن اینکه دنیامالی در برهه‌ای عضو تیم بنادر و کشتی رانی بندرانزلی هم بوده و با این تیم در لیگ استانی گیلان به میدان رفت و به همین دلیل می‌توان گفت او یک فوتبالیست حرفه‌ای بوده و از این منظر شاید بتوان او را میان تمام وزرای ورزش و جوانان یک استثنا دانست.

257 251

نظر شما