شناسهٔ خبر: 68302745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

پزشکیان در پیامی خطاب به رئیس مجلس:

رای اعتماد به وزرا تکمیل‌کننده رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی است

رئیس جمهور گفت: رأی اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی را یک سرمایه اجتماعی و تکمیل‌کننده رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی در کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود پزشکیان در پیامی خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال بسیار خوب نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای پیشنهادی، بررسی صلاحیت وزرا در کمیسیون‌های تخصصی و ارائه نقطه نظرات و دغدغه‌های ارزشمند نمایندگان موافق و مخالف درباره هر یک از وزرا در صحن علنی مجلس و در نهایت رأی اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی را شایسته قدردانی دانست و تاکید کرد: این سطح از همدلی و همکاری مجلس را پشتوانه ارزشمندی برای ادامه راه دولت در اجرای برنامه‌ها و وعده‌های داده شده در این شرایط خطیر می‌دانم.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است‌:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و تحیت

دولت وفاق ملی براساس وعده‌های داده شده، پس از مشورت با مقامات عالی سیاسی و اجرایی کشور و نظرخواهی از گروه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، و با اخذ نظرات نخبگان و صاحبنظران، وزرای پیشنهادی را به مجلس معرفی کرد تا بتوانند در حوزه مأموریت خود برنامه‌های دولت چهاردهم برای توسعه و اعتلای ایران عزیز را محقق سازند. استقبال بسیار خوب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از وزرای پیشنهادی، بررسی صلاحیت وزرا در کمیسیون‌های تخصصی و ارائه نقطه نظرات و دغدغه‌های ارزشمند نمایندگان موافق و مخالف درباره هر یک از وزرا در صحن علنی مجلس و در نهایت رأی اعتماد بالا به وزرای پیشنهادی شایسته قدردانی است.

اینجانب رأی اعتماد قاطع نمایندگان ملت به وزرای پیشنهادی را یک سرمایه اجتماعی و تکمیل‌کننده رویکرد دولت در ایجاد وفاق ملی در کشور دانسته و این سطح از همدلی و همکاری مجلس را پشتوانه ارزشمندی برای ادامه راه دولت در اجرای برنامه‌ها و وعده‌های داده شده در این شرایط خطیر می‌دانم.

در پایان بار دیگر از حسن اعتماد و همراهی مسئولانه جنابعالی و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با دولت چهاردهم در انتخاب همکاران خود سپاسگزاری می‌کنم و از درگاه پروردگار مهربان برای همگان آرزوی توفیق روزافزون دارم.

مسعود پزشکیان

رئیس جمهوری اسلامی ایران

نظر شما