شناسهٔ خبر: 68302503 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سقوط ۹۴ اصله پایه شبکه برق در ایرانشهر

مدیر امور برق ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر بارندگی و وزش باد شدید چند روز اخیر در این منطقه، ۹۴ اصله پایه شبکه برق دچار خسارت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، ابراهیم سلیمانی با بیان اینکه بر اثر شرایط جوی پنج دستگاه ترانسفورماتور نیز دچار خسارت شد، افزود: میزان خسارت برآورد شده بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی خطوط منطقه ایرانشهر پایدار است، ادامه داد: با آمادگی کارکنان امور شبکه برق به محض اعلام خسارت تیم عملیاتی این منطقه به محل های آسیب دیده اعزام و نسبت به اصلاح و پایداری مجدد شبکه برق اقدام کردند.

مدیر امور برق ایرانشهر تاکید کرد: مشترکان برق در صورت بروز هر گونه خسارت یا خاموشی وارده می توانند از طریق اپلیکیشن برق من، یا سامانه ۱۲۱ درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی گفت: همچنین مشترکان برق ایرانشهر با رعایت راهکارهای ساده مدیریت مصرف برق مانند عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعت اوج مصرف برق و تنظیم دمای کولرهای گازی در دمای آسایش (۲۴ درجه) یاریگر پرسنل صنعت برق باشند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز اظهار کرد: تا امروز برای ارتفاعات نیمه جنوبی استان در شهرستان های راسک، سرباز، قصرقند، نیک شهر، مهرستان، ایرانشهر، دلگان، بمپور، سیب و سوران، سراوان و جنوب شهرستان خاش، رخداد رگبار و رعدوبرق به همراه باد شدید لحظه ای در بعدازظهر ها و اوایل شب پیش‌بینی می‌شود.

محسن حیدری توصیه کرد: در فعالیت های کوهنوردی و چرای دام در ارتفاعات اجتناب و از اسکان در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی در زمان بارندگی خودداری شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما