شناسهٔ خبر: 68302159 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

به مناسبت روز پزشک صورت گرفت،

تجليل از پزشکان بيمارستان آيت‌الله کاشاني

صاحب‌خبر -
تجليل از پزشکان بيمارستان آيت‌الله کاشاني
خبرگزاری آریا - در آستانه روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک و داروساز شهردار منطقه 16 با حضور در بخش های مختلف بیمارستان آیت الله کاشانی ،با اهداء گل و هدایایی این روز بزرگ را به پزشکان تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه16؛ محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ضمن تبریک روز پزشک و تجلیل از جایگاه شامخ پزشکان ، اخلاق حرفه ای و رضایت الهی را به عنوان سرلوحه این شغل در مسیر خدمت رسانی دانست.
سالاری پور خاطر نشان ساخت : جان انسان ها مهم ترین دارایی آن هاست که سلامت خود را به دست پزشکان می سپارند لذا کادر درمان و پزشکان با وجدان کاری بزرگ ترین خدمت را به جامعه بشری می کنند که این از ارزش بالایی برخوردار است.
وی با تاکید بر اهمیت اعتماد مردم به نظام سلامت گفت: جامعه سلامت همواره با دوبال اخلاق و معنویت در جهت اعتماد مردم به نظام سلامت گام بر می دارد. 
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه پزشکی که با خودگذشتگی و آراستگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، افزود:امیدوارم در مسیر خدمت رسانی و تلاش برای درمان بیماران که مبتنی بر فطرت پاک انسانیت است را سرلوحه تلاش بی‌وقفه خود کرده و با خدمتگذاری صادقانه به بندگان در راه کسب رضای الهی گام بردارید.
انتهای پیام/

نظر شما