شناسهٔ خبر: 68298107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اختصاص ۷۰ دستگاه اتوبوس ویژه همایش پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از اختصاص ۷۰ دستگاه اتوبوس ویژه همایش پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در این شهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری اراک تمهیدات ویژه‌ای برای برگزاری همایش پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در شهر اراک اتخاذ کرده و اختصاص ۷۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی شهروندان زائر در این مراسم یکی از این اقدامات است.

وی افزود: ۷۰ دستگاه اتوبوس اختصاصی ویژه مراسم پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی در اراک به عزاداران و زائرانی که قصد پیاده‌روی در مسیر امامزاده محمد عابد (ع) را دارند، خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی ۷۰ دستگاه اتوبوس مستقر در میدان فراهان از ساعات ابتدایی مراسم پیاده‌روی آغاز شده است و این خدمات‌دهی تا پایان مراسم ادامه دارد.

ساده‌وند تصریح کرد: با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری، طرح‌های فرهنگی (کربلا طریق الاقصی) به نیابت از شهدای مدافع حرم و فرماندهان شهید محور مقاومت روی بدنه اتوبوس‌های شهری اختصاص داده شده به همایش بزرگ پیاده‌روی دلدادگان اربعین حسینی نصب می‌شود.

نظر شما