شناسهٔ خبر: 68297603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرد

ایران فقط یک سپیدرود دارد

مریم روشندل

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه تمام باشگاه‌هایی که به نام سپیدرود پروانه گرفته‌اند، باید تغییر نام دهند، گفت: فقط یک باشگاه سپیدرود در تمام ایران رسمیت دارد و با کمک قوه قضاییه از برند این باشگاه محافظت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

جهانبخش آرمان امروز ۳۱ مرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه تنها یک باشگاه سپیدرود و داماش در گیلان، ملوان در انزلی، چوکا در تالش و شهرداری آستارا در آستارا وجود دارد و این باشگاه‌ها برند هستند، افزود: متاسفانه موضوع بسیار ناراحت کننده وجود چند باشگاه دیگر به نام سپیدرود است که در کنار نام سپیدرود اسامی دیگری را قرار داده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با تقدیر از همکاری مالکان برخی از این باشگاه‌ها که پس از طرح موضوع و اعلام اینکه سپیدرود نام و برند یک باشگاه رسمی در شهر رشت است سریع به تغییر نام باشگاه خود اقدام کردند، گفت: متاسفانه برخی از افراد مقاومت کردند که از طریق دستگاه قضایی اقدام کردیم.

آرمان با بیان اینکه باشگاه فوتبال سپیدرود رشت یک سرمایه اجتماعی و یک باشگاه رسمی است، تاکید کرد: تمام کسانی که به نام این باشگاه ثبت باشگاه انجام داده‌اند باید تغییر نام دهند، در غیر این صورت از طریق دستگاه قضایی از برند سپیدرود حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه در گذشته برخی از خلأ قانونی استفاده کردند و نام سپیدرود را برای باشگاه خود انتخاب و ثبت کردند، گفت: این حق طبیعی باشگاه فوتبال سپیدرود است که از برند خود حمایت کند و فدراسیون فوتبال نیز یک باشگاه سپیدرود را می‌شناسد و سپیدرود دومی در گیلان وجود ندارد.

وی درباره وضعیت سکوی باشگاه عضدی رشت، خاطرنشان کرد: با توجه به تغییر شاخصه‌های استانداردسازی که سالانه تغییر می‌کند باید استانداردهای لازم مورد تایید سازمان لیگ انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تاکید کرد: در ورزشگاه عضدی در سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی برای این ورزشگاه رقم می‌خورد و نصب سکوهای تماشاگران نیز انجام می‌شود.

آرمان افزود: چمن ورزشگاه عضدی به‌زودی به چمن ایده‌آل و مطلوب تبدیل و این روند در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما