شناسهٔ خبر: 68297548 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

موبایل‌قاپ حرفه‌ای محله هفت‌چنار زمین‌گیر شد

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ سابقه‌دار در محله هفت‌چنار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ عبدالرضا محمدی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: ماموران کلانتری ۱۱۱ هفت چنار درحال گشت زنی در محدوده حوزه استحفاظی خود بودند که با فردی مواجه شدند  که به صورت پیاده درحال زاغ زنی شهروندان بود. با توجه به اینکه رفتار این فرد شبیه به سارقان بود، ماموران رفتار او را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند تا اینکه دقایقی بعد متهم با رویت ماموران تغییر جهت داده و قصد فرار داشت که ماموران کلانتری سریعا وارد عمل شده و نبست به دستگیری متهم اقدام کردند.

وی با بیان اینکه متهم در یک  تعقیب و گریز کوتاه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفـت: ماموران در جریان بازرسی از متهم دستگیر شده یک دستگاه تلفن همراه را که به تازگی سرقت شده بود کشف کردند. در ادامه سوابق متهم مورد بررسی قرار گرفت که مشخص وی جزو سارقان سابقه‌دار است.

محمدی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده در مقر انتظامی گفت: این فرد تاکنون به ۱۵ فقره موبایل‌قاپی اعتراف کرده است. در همین راستا نیز شناسایی شکات در دستورکار ماموران پلیس قرار دارد.

سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت: متهم به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما