شناسهٔ خبر: 68297196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۲ پروژه در شهرستان سمنان همزمان با هفته دولت

فرماندار سمنان از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۲ پروژه در مرکز استان با اعتباری افزون بر ۲۳۲۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد بهرامی امروز (۳۱ مرداد ماه) در نشستی با رسانه‌ها، اظهار کرد: این پروژه‌ها به‌طور همزمان در هفته دولت با حضور مسئولان استان افتتاح می‌شوند.

وی از افتتاح ۷۶ پروژه عمرانی این شهرستان در هفته دولت خبر داد و گفت: پروژه‌های عمرانی شهرستان با اعتبار ۵۷۵ میلیارد تومانی آماده افتتاح شدند. همچنین در هفته دولت، هشت پروژه عمرانی دیگر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شوند.

او از بهره‌برداری از هشت پروژه اقتصادی در سمنان خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها به همت بخش خصوصی و با حجم سرمایه‌گذاری ۱۶۰۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسند.

بهرامی گفت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه‌آهن، نوسازی مدارس، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، ورزش و جوانان، دانشگاه سمنان، بنیاد مسکن، آبفا، شرکت گاز، شرکت شهرک‌ها و نواحی صنعتی سمنان و دهیاری‌ها و ... از جمله دستگاه‌هایی هستند که بیشترین پروژه افتتاحی را در هفته دولت دارند.

وی با اشاره به پروژه‌های اقتصادی مرکز استان ادامه داد: ۱۴۰۰ میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومانی پروژه‌های اقتصادی شهرستان سمنان در حوزه اداره صنعت، معدن و تجارت استان سمنان هستند. البته در این بخش پروژه‌هایی در حوزه آب، برق و حمل و نقل جاده‌ای نیز در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار سمنان از رشد چشمگیر پروژه‌های هفته دولت سمنان در مقایسه با سال قبل خبر داد و افزود: ارزش ریالی پروژه‌های هفته دولت امسال در مقایسه با سال قبل حدودا دو برابر شده است.

انتهای پیام

نظر شما