شناسهٔ خبر: 68294661 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

وصیت جنجالی آلن دلون اجرا می‌شود؟ | انجمن‌های حامی حیوانات شاکی شدند

وصیت آلن دلون مبنی بر دفن کردن سگ خانگی‌اش با او با اعتراض انجمن‌های حامی حیوانات، توسط فرزندان این بازیگر لغو شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین، این بازیگر که روز یکشنبه در سن ۸۸ سالگی درگذشت، وصیت کرده بود سگ خانگی‌اش به نام لوبو را از بین ببرند و در قبرستان خانه‌اش در دهکده دوشی در لوآر فرانسه دفن کنند.

روز سه‌شنبه، پس از ابراز ناراحتی فعالان از احتمال کشته شدن این حیوان سالم و پیشنهاد یافتن خانه جدید برای سگ، اعلام شد که لوبو زنده خواهد ماند و بنیاد بریژیت باردو گفت که آنوشکا دختر دلون تایید کرده است که خانواده سگ را نگه می‌دارد.

یکی از سخنگویان بنیاد گفت من به تازگی با انوشکا دلون تماس گرفتم و او به من گفت که لوبو بخشی از خانواده است و نگه داشته خواهد شد.

انجمن حمایت از حیوانات فرانسه در میان تعدادی از سازمان‌های حامی حیوانات بود که نسبت به درخواست دلون درباره سگش ابراز نگرانی کرده بود و نوشت: «زندگی یک حیوان نباید به زندگی انسان بستگی داشته باشد».

هیچ قانونی در فرانسه وجود ندارد که از بین بردن حیوانات توسط مالکان جلوگیری کند، اما این به دامپزشکان بستگی دارد که تصمیم بگیرند که آیا خواسته های آنها را انجام دهند یا خیر.

دلون یک کلیسای کوچک را در یک گورستان حاوی بقایای حداقل ۳۵ سگش در محوطه جنگلی خانه خود در ۸۵ مایلی جنوب شرقی پاریس، که در اوایل دهه ۱۹۷۰ خریداری کرد، ایجاد کرد.

دلون سال ۲۰۱۸ به نشریه پاریس مچ گفت: این آخرین سگ زندگی من است... من او را مانند یک کودک دوست دارم. وقتی من نیستم دلش برای من تنگ می شود. اگر من قبل از او بمیرم، از دامپزشک می‌خواهم که ما را با هم ببرند. او را در آغوش من خواهد خواباند. ترجیح می‌دهم این کار را بکنم تا بدانم که او با این همه رنج می‌خواهد روی قبر من بمیرد».

جزئیات دفن آلن دلون در ملک شخصی اش

نظر شما