شناسهٔ خبر: 68293888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲۵ مدال‌آور گلستانی در دولت استخدام شدند

گرگان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از استخدام ۲۵ قهرمان ورزشی استان در دستگاه‌های اجرایی خبر داد و گفت: چهار نفر دیگر از قهرمانان ورزشی گلستان نیز به زودی جذب دستگاه‌های اجرایی خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، قاسمعلی برزمینی روز چهارشنبه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی اظهار کرد: آیین تجلیل از ۱۱۰ ورزشکار گلستانی که در هشت ماه گذشته در مسابقات جهانی، بین‌المللی، آسیایی برای کشور مقام کسب کردند شهریور ماه امسال برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۱۵۰ ورزشکار ثابت تیم ملی رشته‌های مختلف از استان گلستان هستند و ورزش قهرمانی شهرستان گرگان و گنبدکاووس بیش از دیگر شهرستان‌های استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان بیان کرد: حدود ۱۱۰ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در استان وجود داشت که تاکنون ۴۵ پروژه با اعتبار سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

به گفته برزمینی ۹ پروژه با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت در استان گلستان افتتاح و یا ساخت آن آغاز می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با بیان اینکه در راستای ارتقای زیرساخت‌های ورزشی استان اعتبارات بسیار خوبی جذب شد، تصریح کرد: امیدوارم با استقرار دولت چهاردهم پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان تکمیل و به بهره‌برداری برسد و با ارتقای زیرساخت‌های ورزشی، نیازها و کمبودهای استان برطرف شود.

نظر شما