شناسهٔ خبر: 68293096 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نبرد جذاب سرخ‌ها با چهره‌های آشنا

زخم کاری؛ انتقام

نبرد جذاب سرخ‌ها با چهره‌های آشنا تراکتور و پرسپولیس در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که چندین بازیکن با سابقه بازی در تیم مقابل، در میدان حاضر خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، جلوتر از هر دیدار دیگری، دوئل تراکتور و پرسپولیس، جذاب‌ترین بازی هفته دوم لیگ برتر خواهد بود. فصل پیش نیز این 2 مدعی بزرگ فوتبال ایران در دومین گام به پست یکدیگر خوردند و نماینده تهران با تک گل سعید صادقی از روی اشتباه حسین پورحمیدی به پیروزی دست یافت و دستِ پر به خانه برگشت. حالا اما ماجرا به طرز محسوسی تغییر کرده و جا‌به‌جایی‌های جالبی صورت گرفته و شاهد کوچ غیرمنتظره‌ چند ستاره از پایتخت به تبریز بودیم و اکنون زمانِ رویارویی هم‌تیمی‌های سابق و رقبای کنونی است.

6 پرسپولیسیِ سابق در ترکیب تراکتور

شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری همانند فصل قبل لباس تراکتور را بر تن می‌کنند و سابقه جدال با پرسپولیس در قامت بازیکن تراکتور را دارند. شجاع به عنوان کاپیتان تی‌تی‌ها نقشی محوری دارد و محمد نادری نیز بعد از پیش‌فصلی قابل قبول، به عنوان فول‌بک چپ برای پرشورها به میدان می‌رود. او پیش از پیوستن به استقلال، مدتی عضو پرسپولیس بود.

به جز 2 بازیکن مذکور، چهار مهره دیگر در ترکیب تیم دراگان اسکوچیچ هستند که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند. چهار ستاره‌ای که با انتقال‌هایی جنجالی و بزرگ، تهران را ترک کردند و لباس سرخِ تیم تبریزی را به تن کردند. به جز مهدی عبدی که نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم هم کنار تراکتور بود، سه بازیکن دیگر همین امسال با پرسپولیس جشن قهرمانی در لیگ را برپا کردند و از محبوبیت بالایی نیز نزد هواداران این تیم برخوردار بودند اما حالا باید علیه این تیم تلاش کنند.

بیرو، دانیال و ترابی، علیه پرسپولیس!

پنجشنبه‌شب نگاه خیلی از علاقه‌مندان به فوتبال، به سمت علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی خواهد بود. هر سه نفر لیگ 24 را خوب استارت زدند. بیرو اولین کلین‌شیت‌اش را به‌ثبت رساند و دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی نیز با ارسال پاس گل به پیروزی 2 بر صفر تیم‌شان مقابل مس رفسنجان کمک شایان‌توجهی کردند. باید دید مصاف آن‌ها با تیم پیشین‌شان بهچه سرنوشتی دچار خواهد شد. جنجال ادامه‌دار بر سر انتقال بیرانوند، حساسیت‌های این بازی برای او را بیش از 2 بازیکن دیگر کرده است. مدیران باشگاه تهرانی مصرانه به دنبال محروم کردن او هستند و از طرفی محمدرضا زنوزی، حمایت 100 درصدی خود از گلر ملی‌پوشش را اعلام کرده است.

سه بازیکن پرسپولیس، سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را دارند

پرسپولیس نیز در ترکیب خود بازیکنانی را دارد که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را در کارنامه خود دارند. سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده 2 بازیکنی هستند که در گذشته عضوی از پرشورها بودند و حالا باید بار دیگر برابر این تیم به میدان بروند. امید عالیشاه نیز اگر مصدوم نبود، به این لیست اضافه می‌شد. سروش زمان کوتاهی به عنوان بازیکن قرضی برای تی‌تی‌ها بازی کرد. امید نیز برای گذراندن خدمت سربازی مدتی سر از تبریز درآورد. فرشاد ولی حدود 2 سال برای پرشورها به میدان رفت و خاطرات خوبی برای این تیم و هوادارانش ساخت.

 

انتهای پیام/

نظر شما