شناسهٔ خبر: 68292477 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گودرزی در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو:

در دوران انتخابات مجادله‌ای اگر بود نباید ادامه داشته باشد

گودرزی در مخالفت با وزیر پیشنهادی نیرو: نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: عدالت یعنی اجرای این مهم که هر سخن جایی و هر نکته، مکانی دارد، اگر قرار است با عدالت حکم کنیم نباید هیجانی رفتار کنیم و به کسی توهین کنیم، نباید احساساتی برخورد داشته باشیم. در دوران انتخابات مجادله‌ای اگر بود نباید ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، روح الله لک‌علی‌آبادی در نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی نیرو گفت: در نخستین جلسه‌ای که با دکتر پزشکیان داشتیم ایشان خیلی با مضمون «باران که شدی مپرس این خانه کیست» برای خدمت کردن به مردم باید مثل باران باشیم. دکتر پزشکیان در انتخاب رییس جمهور گفت: من حزبی نیستم، اصولگرا و اصلاح طلب نمی‌بینم و با همه یک جور می‌بینم، در حال حاضر کابینه‌ای که معرفی کرده یک رنگین کمان برای دولت وفاق ملی است، امروز نوبت ما نمایندگان است که این امانت بزرگ را به اهل آن بسپاریم، زمانی که قرار است به مردم حکمرانی کنیم با عدالت باشیم.

 

نماینده ازنا و دورود در مجلس ادامه داد: عدالت یعنی اجرای این مهم که هر سخن جایی و هر نکته، مکانی دارد، اگر قرار است با عدالت حکم کنیم نباید هیجانی رفتار کنیم و به کسی توهین کنیم، نباید احساساتی برخورد داشته باشیم. در دوران انتخابات مجادله‌ای اگر بود نباید ادامه داشته باشد. امروز باید تنها با رژیم صهیونیستی برخورد جدی داشته باشیم. امروز همدلی، همزبانی و رحمت حاکم باشد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم ادامه داد: باید از بن دندان به موفقیت اعتقاد داشته باشیم، از قالیباف رییس مجلس کمال تشکر را دارم که در حین و بعد از انتخابات با سعه صبر تلاش کردند، باید مراقب باشیم؛ سهم لرستان از اعتبارات فقط پوشیدن لباس بختیاری توسط مسئولان نباشد.

لک‌علی‌آبادی ادامه داد: علی آبادی فرد توانمندی است، مشکل اصلی کشور در حوزه صنعت مربوط به برق و آب است که بسیار به کشاورزان و صنعتگران آسیب وارد کرده است. وزیر پیشنهادی نیرو سوابق مدیریتی مناسبی در حوزه آب و برق دارند، ایشان نگاه فرابخشی دارند، با سوابق اجرایی که ایشان دارند بی‌تردید می‌توانند در این حوزه موفق عمل کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما