شناسهٔ خبر: 68291341 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انسداد جاده هراز لغو شد

ساری - ایرنا - سرپرست مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: انسداد جاده هراز که قرار بود امروز چهارشنبه برای عملیات راهداری اجرا شود لغو و تردد دراین محور برقرار است.

صاحب‌خبر -

علی صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به منظور اجرای عملیات خاکبرداری و اصلاح شیب ترانشه محدوده قلابن (کیلومتر ۶۴ تا ۶۵) مقرر شد جاده هراز از ۱۷ مرداد ماه تا ۲۰ شهریور در روزهای چهارشنبه هرهفته به جز تعطیلات رسمی مسدود شود.

وی ادامه داد :‌اما به دلیل لغو عملیات اجرایی امروز انسداد جاده هراز لغو شده و در حال حاضر تردد در این جاده امکانپذیر است.

سرپرست مرکز مدیریت‌ راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار داشت:‌پیش بینی می شود لغو انسداد جاده هراز برای چهارشنبه هفته آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی همچنین اعلام کرد: محور کرج - چالوس محدوده کندوان پس از سه روز ایمن سازی و انسداد باز گشایی شد و این محور دقایق پیش به روی خودروها باز شده و تردد برقرار است.

صادقی ادامه داد: جاده چالوس از ابتدای ماه جاری هفتگی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه به منظور اجرای طرح ایمن سازی برای حفظ جان مسافران به روی وسائط نقلیه موتوری مسدود بوده است.

وی اظهار داشت:‌در حال حاضر تردد در ۲ مسیر رفت و برگشت جاده کندوان سنگین است و مابقی مسیرها ترافیک عادی و روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

طبق آمارها، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون تردد خودرویی در محورهای مازندران ثبت می‌شود که ۱۱ درصد از این ترددها در راه‌های اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

نظر شما