شناسهٔ خبر: 68290590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

۷ حادثه در خوزستان ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت

افسانه باورصاد

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مصدوم شدن ۱۸ نفر در هفت حادثه مختلف در خوزستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

‌عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در تصادف خودروی پژو ۴۰۵ با خودروی پراید که ساعت ۰۰:۵۹ امروز (۳۱ مردادماه) در ورودی شوش ازسمت اهواز- میدان ابوذر رخ داد،  پنج نفر مصدوم شدند.  

وی با اشاره به اعزام  یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از شوش به محل حادثه، گفت: مصدومان این حادثه که دو مرد ۳۵ و ۲۷، یک پسر بچه ۷ ساله، یک زن ۳۸ساله و یک دختر بچه ۱۰ ساله بودند، توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال داده شدند.

شرهانی گفت: در تصادف خودروی وانت آریسان با خودروی پراید که ساعت ۰۰:۴۸ در ۲۵ کیلومتری هندیجان به ماهشهر رخ داد هم پنج نفر مصدوم شدند.

وی افزود: با اعزام یک دستگاه آمبولانس ۱۱۵ از هندیجان، مصدومان این حادثه که سه مرد ۴۳، ۳۳ و ۱۸ ساله و دو زن ۴۳ و ۲۱ ساله بودند به بیمارستان شهدای هندیجان انتقال داده شدند.

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در حادثه واژگونی پراید که ساعت ۱۱:۴۷ روز گذشته در کیلومتر۲۰ محور دیلم – هندیجان رخ داد یک مرد ۲۷ ساله مصدوم شد که توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان بقیه العظم دیلم انتقال یافت.

وی بیان کرد: همچنین در واژگونی ساینا که ساعت ۱۱:۰۲ روز گذشته در شهرک بهرام در محور شوش اندیمشک رخ داد، سه زن ۵۰، ۲۱ و ۱۸ ساله و یک مرد ۲۱ ساله مصدوم شدند که توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان نظام مافی شوش انتقال داده شدند.

شرهانی گفت: در واژگونی پژو هم که ساعت ۹:۴۶ روز گذشته در ورودی بندر امام از سمت آبادان رخ داد، یک پسربچه ۱۱ ساله مصدوم شد که توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان نوید بندر امام منتقل شد.

وی افزود: همچنین با انجام ماموریت اورژانس هوایی اهواز در ساعت ۹:۵ روز گذشته، یک مرد حدود ۴۴ ساله با سوختگی ۶۵ درصدی از مرز چذابه به بیمارستان سوانح سوختگی آیت‌الله طالقانی اهواز انتقال داده شد. 

سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: در واژگونی پراید که ساعت ۱۵:۱۶ روز گذشته در کیلومتر ۲۵ محور اهواز به اندیمشک رخ داد، یک مرد ۳۹ ساله از اتباع افغانستان مصدوم شد که توسط آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

انتهای پیام

نظر شما