شناسهٔ خبر: 68290233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم تعمیرات خودرویی فنی و حرفه‌ای لرستان در مرز مهران مستقر شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه ای لرستان گفت: تیم تعمیرات خودرویی مرکز شماره یک برادران شهرستان خرم آباد متشکل از کارشناسان و مربیان این اداره کل در راستای ارایه خدمات به زایران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر شد.

صاحب‌خبر -

علی پاشایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این تیم تعمیرات خودرویی طی ۱۰ سال گذشته همزمان با ایام اربعین جهت خدمت رسانی به زایران حسینی به مرز مهران اعزام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به فرارسیدن ایام اربعین بسیاری از زایران با خودروی شخصی به این سفر مشرف می شوند که با توجه به ظرفیت های فنی و تخصصی مربی های آموزش فنی و حرفه ای استان این اداره کل هرساله با استقرار تیم های سیار و استفاده از ظرفیت، تخصص و تجربه مربی های خود نسبت به انجام خدمات فنی اتومکانیک و برق خودرو اقدام می کند.

پاشایی افزود: همچنین تیم تعمیرات خودرویی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کوهدشت در ۲ نوبت کاری در کنار موکب شهرداری مستقر شده است و خدمات خود را بصورت رایگان به زایران حسینی ارایه می دهد.

وی اظهار داشت: اسکان زایران همکار که مسیر تردد آنها از شهرستان های بروجرد، الیگودرز و خرم آباد می باشد توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه استان در حال انجام است تا در صورت نیاز زایران به خدمات فنی خودرو، در سریع ترین زمان ممکن توسط مربیان همکار خدمت رسانی شود.

نظر شما