شناسهٔ خبر: 68288494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

ارائه خدمات به زوار ایرانی و خارجی در موکب شهدای گمنام سلماس

حوزه/ موکب شهدای گمنام سلماس از جمله مواکب حسینی است که در خروجی شهرستان سلماس، در حال خدمت به زوار خارجی و شهرهای شمالی استان آذربایجان‌غربی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، مسیر بازرگان تا تمرچین که محل تردد زوار خارجی است، مواکب مختلف خدمت رسانی، اسکان و تغذیه راه‌اندازی شده و در حال خدمت به زوار امام حسین(ع) که از کشورهای آذربایجان، ترکیه و گرجستان می‌آیند، هستند.

موکب شهدای گمنام سلماس از جمله مواکب حسینی است که در خروجی شهرستان سلماس روبروی پمپ بنزین مستقر شده و در حال خدمت به زوار خارجی و شهرهای شمالی استان آذربایجان‌غربی است.

ارائه خدمات اسکان، تغذیه و برنامه‌های فرهنگی از اهم برنامه‌های شهدا گمنام شهرستان سلماس است.

زائران خارجی از مرز بازرگان وارد کشورمان شده و پس از طی مسیر آذربایجان غربی، از طریق مرز تمرچین به کربلا عزیمت می‌کنند.

انتهای پیام. /

خدمات به زوار ایرانی و خارجی توسط موکب شهدای گمنام سلماس خدمات به زوار ایرانی و خارجی توسط موکب شهدای گمنام سلماس خدمات به زوار ایرانی و خارجی توسط موکب شهدای گمنام سلماس خدمات به زوار ایرانی و خارجی توسط موکب شهدای گمنام سلماس خدمات به زوار ایرانی و خارجی توسط موکب شهدای گمنام سلماس خدمات به زوار ایرانی و خارجی توسط موکب شهدای گمنام سلماس خدمات به زوار ایرانی و خارجی توسط موکب شهدای گمنام سلماس خدمات به زوار ایرانی و خارجی توسط موکب شهدای گمنام سلماس خدمات به زوار ایرانی و خارجی توسط موکب شهدای گمنام سلماس

نظر شما