شناسهٔ خبر: 68285905 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چرخ گوشت صنعتی رستوران انگشتان نوجوان ۱۷ ساله را بلعید

انگشتان دست نوجوانی ۱۷ ساله در یک دستگاه چرخ گوشت صنعتی رستورانی در خیابان کاشانک، گیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به دنبال تماس کارگران یک رستوران با سامانه ۱۲۵، مبنی بر گیرکردن دست یک کارگر درون دستگاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله عصر دیروز آتش نشانان ایستگاه ۱۰۶ را به همراه گروه امداد و نجات ۴ روانه محل حادثه د ر خیابان کاشانک کرد.

آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه با باز کردن پیچ و مهره‌های پایه چرخ گوشت و برش محور آن به وسیله دستگاه برش بدنه، این وسیله را از میز کار جدا کردند و این جوان را درحالی که دستش در میان چرخ گوشت گرفتار بود برای انتقال به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند. عوامل گروه نجات ۴ آتش‌نشانی نیز همراه با امدادگران اورژانس راهی بیمارستان شد تا عملیات آزاد کردن دست جوان را در مرکز درمانی انجام دهند.

دست چپ این کارگر نوجوان ۱۷ ساله تا مچ در داخل چرخ گوشت گیر کرده بود. در این شرایط آتش‌نشانان ابتدا جوان ۱۷ ساله را با همکاری پزشکان بیمارستان به طور کامل بیهوش کرده و سپس با استفاده از تجهیزات مخصوص، با بریدن بدنه چرخ گوشت موفق شدند دست جوان را از لابه‌لای چرخ دنده‌های این وسیله جدا و رها کنند. امدادگران آتش‌نشانی بعد از این مرحله، ادامه درمان را به متخصصان جراحی بیمارستان سپرده و با پایان عملیات خود به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام

نظر شما