شناسهٔ خبر: 68285040 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

تصویری از حضور پزشکیان در دفتر ویژه دولت در مجلس/ قالیباف هم حضور داشت

رئیس جمهوری در دفتر دولت در مجلس حاضر شد و از فعالیت‌های معاونت امور مجلس ریاست جمهوری در ایام بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان رئیس جمهور با حضور در دفتر ویژه دولت در مجلس از فعالیت‌های و اقدامات این معاونت در بهبود رویکرد و اقبال نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم قدردانی کرد.

بنابر روایت مهر، رئیس‌جمهور در این بازدید که محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت ضرورت تلاش مضاعف این معاونت در تقویت وفاق و همدلی بین دولت و مجلس را مورد تاکید قرار داد.

قالیباف نیز با قدردانی از حضور فعال شهرام دبیری در کسوت معاون پارلمانی رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد سطح همکاری و هم افزایی دو قوه بیش از پیش ارتقا یابد.

شهرام دبیری نیز با قدردانی از حضور رئیس جمهور در دفتر دولت مستقر در مجلس شورای اسلامی آنرا اقدام بی‌سابقه و نشانه توجه رئیس جمهور به فعالیت پارلمانی توصیف کرد و با ارائه گزارشی از برنامه‌ریزی‌ها و فعالیت‌های معاونت متبوع خود در برگزاری نشست‌ها و رایزنی فشرده برای ایجاد هماهنگی، هم‌افزایی با نمایندگان در خصوص رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی تاکید کرد: مصمم هستیم معاونت امور مجلس را در راستای راهبرد رئیس جمهور محترم به کانون وفاق و همدلی دو قوه برای خدمت بیشتر به مردم و آبادانی کشور قرار دهیم.

تصویری از حضور پزشکیان در دفتر ویژه دولت در مجلس/ قالیباف هم حضور داشت

۲۷۲۱۸

تصویری از حضور پزشکیان در دفتر ویژه دولت در مجلس/ قالیباف هم حضور داشت

نظر شما