شناسهٔ خبر: 68284641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان

تشکل‌های ایثارگری زنجان برای حل مشکلات مطالبه‌گر باشند

زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تشکل‌های ایثارگری باید در خصوص دغدغه‌های موجود در جامعه به ویژه مشکلات ایثارگران مطالبه‌گرانه عمل کنند و در خط مقدم مطالبه‌گری، حضور فعال و نقش اساسی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس برزگر روز سه شنبه در دومین جلسه دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان ضمن گرمیداشت یاد و خاطره شهدا به ۲۲ مرداد روز گرامیداشت تشکل‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: تشکل‌های ایثارگری از ظرفیت‌های زیادی برخوردار هستند که باید از ظرفیت‌ خود در تمامی زمینه‌ها برای پیگیری مشکلات و مطالبات جامعه هدف ایثارگری استفاده کنند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص مردمی سازی برنامه‌ها، تصریح کرد: در این مورد اقدامات ساختاری در ادارات از جمله بنیاد شهید انجام شده است ولی نباید این امور صرفا به صورت ساختار باشد بلکه این موضوع باید به صورت عملیاتی اجرا شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات حوزه مردمی سازی در بنیاد شهید استان، افزود: در خصوص پایش سلامت، مشاوره‌های حقوقی و وکالتی از ظرفیت ایثارگران استفاده شده که نتایج مثبتی داشته است.

این مسوول اضافه کرد: این اقدامات باید در مسائلی نظیر مسائل شهری، مناسب‌سازی و مجموعه توان‌بخشی ایثار نیز از سوی ایثارگران مطالبه‌گری شود.

وی ماهیت بنیاد شهید را مطالبه حقوق جامعه ایثارگری و اجرای کامل قوانین ایثارگری عنوان کرد و گفت:باید تشکل های ایثارگری استان در این حوزه ها هم فعال باشند.

در این جلسه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از دبیر تشکل‌های ایثارگری با اهدای لوح، تجلیل و قدردانی کرد.

نظر شما