شناسهٔ خبر: 68284541 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نماینده موافق: صالحی‌ امیری یک مدیر سیاست‌مدار فرهنگی است

نماینده مردم نور و محمودآباد مجلس گفت: صالحی امیری یک مدیر سیاست‌مدار فرهنگی است؛ همچنین وی سالیان سال است که در جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی می‌کند و باید دانست که وی تازه به میدان نیامده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - عبدالوحید فیاضی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: بنده هیچ نسبت سیاسی با آقای صالحی امیری ندارم. بنده برای اینکه آقای پزشکیان خدمتی به جریان انقلاب کرده‌اند اینجا هستم. به واقع آقای پزشکیان برای نخستین بار مفهوم نوینی از وفاق ملی را شکل داده‌اند.

وی افزود: همچنین بنده این نگاه را که بعضا معتقد است؛ اگر یک نفر از کابینه بیفتد دولت وفاق ملی از بین می‌رود، قبول ندارم چرا که مجلس جایی تضارب آرا است و با یک برگه تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه فعالیت صالحی امیری رنگ و بوی سیاسی ندارد بیان کرد: آقای امیری یک مدیر سیاستمدار فرهنگی است. همچنین وی سالیان سال است که در جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می‌کند و باید دانست که وی تازه به میدان نیامده است.

فیاضی تصریح کرد: همچنین آقای صالحی خود باید درباره مسایل مربوط به فتنه ۸۸ صحبت کند و اگر از این مساله برائت جستند ما به ایشان رای می‌دهیم چرا که ما نه تنها با آقای امیری که با سایر وزرای پیشنهاد نیز عقد اخوت نبسته‌ایم و عقد اخوت ما با ولایت، خدمت و سلامت است و هر زمان که اراده کنیم طوق خدمت را از گردن افراد باز می‌کنیم.

وی تاکید کرد: آقای صالحی امیری از مذهبی‌ترین شهر مازندران به فعالیت برخواسته و رزمنده، انقلابی، متفکر، سیاستمدار و وزیر بوده است. /

پایان پیام

نظر شما