شناسهٔ خبر: 68284438 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

موافق وزیر پیشنهادی گردشگری

قلاوند: اقدامات شایسته «صالحی‌امیری» را نباید زیر سوال برد

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت که آقای صالحی امیری در زمان مسئولیتش در خوزستان اقدامات شایسته‌ای داشته است و نباید آن را زیرسوال ببریم.

صاحب‌خبر -

نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت که آقای صالحی امیری در زمان مسئولیتش در خوزستان اقدامات شایسته‌ای داشته است و نباید آن را زیرسوال ببریم.

جهانبخش قلاوند در جلسه علنی نوبت عصر امروز سه شنبه مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، به عنوان موافق سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری گفت: سرزمین ایران پرقدرت و پرفرهنگ است که نویسندگان و شاعران زیادی را به دنیا تحویل داده است، صنعت توریسم و گردشگری قوی دارد که باید از این ظرفیت استفاده شود.

وی ادامه داد: آقای صالحی امیری در سال‌های مدیریتش در خوزستان اقدامات شایسته‌ای کرده که نباید آن را زیر سوال ببریم؛ دفاع از نیروها و اقداماتشان در مرزها موضوع ملی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در دفاع از کلیات دولت گفت: دولت وفاق ملی تشکیل شده که احتیاج به همراهی و کمک مجلس دارد البته دفاع بدان معنا نیست که وزرا را بی‌عیب بدانیم و باید با دقت بررسی کنیم.

وی با تاکید بر این‌که مجلس شورای اسلامی با دولت همراه است، اظهار کرد: ما بعد از رای اعتماد نظارت‌های گسترده هم خواهیم داشت.

قلاوند در پایان گفت: اخلاق اجازه نمی‌دهد به حرفهایی که امروز به صالحی امیری زده شد پاسخ دهم البته که امنیت ملی هم اجازه نمی‌دهد./ایسنا

قلاوند: مردم به امید تحول به صحنه آمدند/ در این موقعیت حساس داخلی و بیرونی، مجلس با دولت همراهی کند

موافق وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی:آقای صالحی امیری! حتما شنیده‌اید شعر پارسی که بر سر در نهادهای بین‌المللی که «شکر شکن شود همه طوطیان هند؛ زین قند پارسی که به بنگاله می‌رود» شما متولی برد بلند فرهنگی ایران هستید. شما میراث‌دار جهانگیرترین شاعران و نویسندگان و ادیبان و مرزداران ایمان و آیین هستید.

میراث فرهنگی و باستانی ما چند دهه است که مورد هجوم سارقان و حفاران است؛ جناب صالحی عزیز اینها مسئولیت دارد. در و دیوار شهرها و روستاها و حتی صنایع و مزارع ما مزیت فرهنگی و گردشگری دارد و باید سهم خود را از اقتصاد ملی ایفا کند.

حیف است که سالهایی که دکتر صالحی امیری در خوزستان مسئولیت داشتند را با این الفاظ زیر سوال ببریم.

ما دولت وفاق ملی و همدلی و عملگرا و تقوا در پیش داریم و نیاز است که در این موقعیت مجلس همراهی کند، دفاع از کلیت دولت به معنای بی عیب بودن وزرا نیست، باید شرایط داخلی و بیرونی کشور را در نظر گرفت و اینکه مردم به امید تحول در اقتصاد و عمل به صحنه آمدند.

نمایندگان باید در تشریک مساعی با دولت پیشگام باشند، بعد از رای نظارت‌های ما گسترده‌ خواهد بود.

 

حجم ویدیو: 8.59M | مدت زمان ویدیو: 00:06:49 دانلود ویدیو

نظر شما