شناسهٔ خبر: 68284369 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قطعی گسترده برق در مرکز بزرگترین استان کشور/ بخش هایی از کرمان دچار خاموشی شد

برق بخش‌های قابل توجهی از شهر کرمان در شرایطی از ظهر سه‌شنبه قطع شد که تلفن گویای شرکت توزیع، علت را «افت فرکانس و خرابی» اعلام می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ قطع برق از حدود ساعت ۱۱:۴۵ اتفاق افتاد و شرکت توزیع برق شمال کرمان اعلام کرده تا ۱۳:۳۰ وصل خواهد شد.

آنطور که اپراتور شرکت توزیع شمال کرمان اعلام می کند مناطق وسیعی از شهر کرمان درگیر قطعی شده است.

ایرنا نوشت ، سامانه تلفنی شرکت توزیع نیز تا چند دقیقه اشغال بود و پاسخگو نبود که به احتمال، به شمار بالای تماس گیرندگان بر می‌گردد.

اما اپراتور سامانه تلفنی اتفاقات برق(۱۲۱) در پیامی ضبط شده به این خاموشی اشاره کرد و گفت: به دلیل افت فرکانس و خرابی، برق مناطق والفجر، امام جمعه، زهره کرمانی، آبنوس، شهید علی ضیا و اطراف، خیابان کمیل، امیر کبیر، قسمتی از طاهرآباد، قسمتی از جاده تهران، قائم آباد، حاجی آباد، قسمتی از بلوار جمهوری، بلوار حجاج، کمربندی امام رضا و اطراف قطع شده است.

بخش دیگر شهر که درگیر قطعی برق شده‌اند به شرح زیر است: قسمتی از جاده جوپار،شهرک صنعتی شماره یک و اطراف، بزرگراه آیت الله خامنه ای، سجادیه، میدان بیرم آباد، شهدا، قدوسی، اسدآبادی، سرباز، دستغیب، قسمتی از سرآسیاب، بلوار امام صادق، بلوار هوانیروز، غدیر یک، غدیر۲، غدیر ۳، بلوار رضوان، شهرک نیکزاد و بلوار امام حسین.

همچنین براساس اعلام شرکت توزیع،بلوار قدس، گلدشت، مالک اشتر، سی متری حجت، ابوذر جنوبی، رسالت،۲۴ مهر، میرزاآقاخان، خبرنگار و بلوار ولیعصر و اطراف نیز درگیر خاموشی شده‌اند.

هوای کرمان طی یکی دو روز اخیر کمی خنک تر از هفته های قبل شده و این حجم از قطع برق نیز با برنامه متداول خاموشی نوبتی تناسب ندارد که اگر مسئولان شرکت برق مصاحبه کردند ، نتیجه را به اطلاع مخاطبان خواهیم رساند.

اما گزارش خبرنگاران حاکیست که برق برخی مناطق شهر کرمان قبل از ساعت ۱۳:۳۰ و مابقی نیز براساس اعلام شرکت توزیع وصل شد.

شایان ذکر است استان کرمان با دارا بودن ۲۵ شهرستان به عنوان بزرگترین استان کشور مطرح است.

نظر شما