شناسهٔ خبر: 68283996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

به پارتی الهلال خوش آمدی کریستیانو رونالدو!

ژرژ ژسوس سرمربی الهلال همچنان از قهرمانی در سوپر جام عربستان خشنود است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، الهلال با نتیجه پرگل ۴-۱ از سد النصر گذشت تا ژرژ ژسوس سرمربی ۷۰ ساله آبی‌ها به پنجمین جام خود با این تیم در دوسال اخیر برسد.

این سرمربی که برخلاف هموطنانش یعنی کریستیانو رونالدو و لوئیز کاسترو در النصر، روزگار خوشی را در عربستان پشت سر می‌گذارد، دو روز بعد از این دستاورد بزرگ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود به این قهرمانی واکنش نشان داد و شب درخشان تیمش را به یک پارتی باشکوه تشبیه کرد.

ژرژ ژسوس با انتشار عکسی از خود و جام قهرمانی سوپرجام با نشان دادن عدد ۳( تعداد قهرمانی‌های او در سوپرجام) در هواپیمای اختصاصی این تیم نوشت": پارتی زیبایی بود. ما به یک جام دیگر رسیدیم و ممنونم از همه کسانی که در این شب زیبا مارا حمایت کردند".

لازم به ذکر است ژرژ ژسوس در دوران حضورش در الهلال آمار فوق‌العاده‌ای را از خود به ثبت رسانده است. او در مجموع سال های حضورش در الهلال موفق به کسب پنج قهرمانی در لیگ ،جام جذفی و سوپرکاپ عربستان شده است.

او از سال ۲۰۲۳ تاکنون که هدایت الهلال را برعهده گرفته است، تنها در ۴ بازی از ۸۴ دیداری که هدایت الهلال را عهده دار بوده، شکست خورده است.

ژرژ ژسوس در مراسم قهرمانی سوپرجام نیز با نشان داد تعداد گل‌های تیمش برابر النصر، حسابی برای هواداران تیم رقیب کری‌ خواند.

 

آنچه دیگران می خوانند

نظر شما