شناسهٔ خبر: 68283744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مطالبات بحق پرستاران شنیده و پیگیری شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک گفت: لازم است مطالبات بحق پرستاران شنیده شود و مسئولان استانی پیگیر رفع مشکلات آن‌ها باشند.

صاحب‌خبر -

پیمان عین القضاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پرستاران طی سال‌های اخیر در صف مقدم درمان کرونا قرار گرفته‌اند و تلاش‌های شبانه‌روزی و مهربانی آن‌ها موجب درمان بیماران کرونایی شد.

وی افزود: پرستاران از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس و تاکنون از جمله نیروهای خدمات‌رسان و تلاشگرانی هستند که همواره در کنار مردم و برای مردم و در صفوف مجاهدان فی سبیل الله مخلصانه و جان بر کف حضور داشتند و با تقدیم شهدای خدمت در کرونا و حوادث غیرمترقبه وفاداری خود را به این مرز و بوم ثابت کردند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: لازم است مطالبات به حق پرستاران شنیده شود و مسئولان استانی پیگیر رفع مشکلات آنها باشند.

عین القضاتی اضافه کرد: مدتی است که پرستاران به وضعیت معیشت خود معترض و منتقد هستند که ضمن ارج نهادن به تلاش مجاهدانه آن‌ها به انتقاد مصلحانه آنان احترام می‌گذاریم و بیان می‌داریم که نمایندگان مردم در شورای شهر اراک نسبت به اعتراض این قشر دغدغه دارند و برای رفع مشکل پیش آمده در حال تلاش هستند.

وی ادامه داد: مسئولان مربوطه باید در کنار معترضین حاضر شوند و به سخنان خادمین سلامت گوش فرا دهند و با همدلی در راستای رفع این مشکل بکوشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تاکید کرد: همچنین از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به ویژه دکتر ابراهیمی و دکتر جمالیان و مجمع نمایندگان درخواست می‌شود که با وزارت مطبوع مذاکرات را به طور جدی دنبال و نتایج را به ذی‌نفعان اعلام کنند.

عین القضاتی تصریح کرد: همچنین از دکتر امانی ریاست دانشگاه علوم پزشکی اراک و دکتر جمالیان که هر دو از خانواده بهداشت و درمان هستند تقاضا داریم با تشریک مساعی برای رفع معضل پرستاران بکوشند و ما نیز تا حصول نتیجه مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از پرستاران، این فرشتگان نجات‌بخش نیز استدعا داریم با متانت و صبوری به محل کار خود بازگردند و با آرامش مطالبه‌گر حق خود باشند و یقین بدانند که همگان بر این مطالبه‌گری دقت نظر دارند.

نظر شما