شناسهٔ خبر: 68283425 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

موافقان و مخالفان وزیران پیشنهادی در جلسه هشتم چه می‌گویند؟

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم با حضور نمایندگان مردم و اعضای پیشنهادی کابینه در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر سه‌شنبه در حال برگزاری است.

در هفت جلسه پیشین نمایندگان ملت، صلاحیت علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، ستار هاشمی وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، حجت‌الاسلام خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، عبدالناصر همتی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی، سید عباس عراقچی وزیر پیشنهادی امور خارجه، محمدرضا ظفرقندی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و احمد میدری وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا نوری قزلجه وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی و امیرحسین رحیمی وزیر پیشنهادی دادگستری، عزیز نصیرزاده وزیر پیشنهادی دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرزانه صادق مالواجرد وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، سیدمحمد اتابک وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، حسین سیمایی صراف وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری و سیدعباس صالحی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی شده است.

 

مومنی: ارتقای نقش و اثربخشی فعالیت‌های وزارت کشور باهمدلی امکان پذیر است

اسکندر مؤمنی، وزیر پیشنهادی کشور در دفاع از برنامه‌های خود پشت تریبون مجلس رفت و نکات خویش را بیان نمود.

وی اظهار داشت: وظایف و ارتقای نقش و اثر بخشی فعالیت‌های وزارت کشور جز با همدلی امکان پذیر نیست. این همدلی از امروز آغاز می‌شود و با قدرت تا آخرین روز ادامه می‌یابد.

وزیر پیشنهادی کشور گفت: در جلسات متعدد کمیسیون‌ها برنامه‌های خود را ارائه کرده‌ام. قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، بیانیه گام دوم انقلاب و دیگر قوانین مصوب مجلس مبنای تمام اقدامات ما خواهد بود.

اسکندر مومنی در دفاع از برنامه‌های خود پشت تریبون مجلس رفت

 

سیدحسن هاشمی آخرین موافق وزیر پیشنهادی کشور

سیدحسن هاشمی به‌عنوان موافق وزیر پیشنهادی کشور صحبت کرد.

سیدحسن هاشمی آخرین موافق وزیر پیشنهادی کشور

 

پژمانفر: مشارکت سیاسی و اجتماعی شهروندان از برنامه‌های اسکندر مومنی است

نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات، در حمایت از مؤمنی پشت تریبون حاضر شد و نکات خود را بیان نمود.

وی گفت: علاوه بر این، هم‌خوانی سوابق اجرایی با این سمت هم به گونه‌ای است که ایشان در مقاطع مختلف در این زمینه کار کردند. دوست دارم نگاهی به جامعیت برنامه ایشان داشته باشید. مرکز پژوهش‌ها برنامه ایشان را برنامه جامعی بیان کرده است. مشارکت سیاسی و اجتماعی شهروندان و ارتقای امنیت اجتماعی از برنامه‌های ایشان است.

وی افزود: موضوعات و چالش‌های زیست محیطی، برنامه‌های مدیریتی شهری از برنامه‌هایی است که ناشی از سوابق اجرایی ایشان است. مهم است ایشان نگاهی به اسناد بالادستی داشته باشند و به این مسائل توجه شده است.

پژمانفر در حمایت از مومنی پشت تریبون حاضر شد

 

باقری در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشور سخنرانی کرد

حجت الاسلام محمد باقری نماینده مردم بناب در مخالفت با مؤمنی سخنرانی کرد.

‌‌‌‌‌‌‌

باقری در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشور سخنرانی کرد

 

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد

هشتمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، دقایقی پیش و با اعلام محمدباقر قالیباف آغاز شد.

ادامه بررسی صلاحیت اسکندر مؤمنی، وزیر پیشنهادی کشور در دستورکار نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

هشتمین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت آغاز شد

 

 

نظر شما