شناسهٔ خبر: 68282561 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعلام حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

تهران- ایرنا- سازمان نظام مهندسی ساختمان امروز (سه‌شنبه، ۳۰ مرداد) طی بیانیه‌ای از «فرزانه صادق مالواجرد» وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در این بیانیه با اشاره به پیشینه حرفه‌ای و سوابق فرزانه صادق مالواجرد ،از وی به عنوان فردی موثر و کارآمد در راستای اعتلای صنعت ساختمان کشور یاد شد.
متن این بیانیه بدین شرح است:

«ساماندهی امور مربوط به مشاغل و حرفه‌های فنی‌ومهندسی در بخش های ساختمان و شهرسازی، اطمینان از ایمنی و بهداشت و بهره‌دهی مناسب و آسایش و صرفه اقتصادی و اجرا و کنترل آن در جهت حمایت از مردم به عنوان بهره‏‌برداران از ساختمان‌ها و فضاهای شهری و بناهای عمومی و حفظ و افزایش بهره‌وری منابع مواد و انرژی و سرمایه‌های ملی در کشور همواره مدنظر بوده و از سویی این موضوع در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مورد تاکید قرار گرفته است.

بدون شک ترویج اصول‌ صحیح مهندسی و معماری و شهرسازی با همکاری متقابل وزارت راه‌وشهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان امکان‌پذیر است.

در این راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان به عنوان بزرگ‌ترین تشکل مردم‌نهاد تخصصی و حرفه‌ای کشور، از فرزانه صادق مالواجرد با سال‌ها سابقه فعالیت حرفه‌ای در عرصه معماری و شهرسازی که به طور عمده در وزارت راه و شهرسازی و در سطح مدیریت و معاونت وزیر و اشتهار به فسادستیزی بوده، به‌عنوان وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام حمایت می‌کنیم.

امید است که در زمینه توجه به استقلال سازمان نظام مهندسی ساختمان، بیمه تأمین اجتماعی مهندسین، اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، بهبود و واقعی‌سازی تعرفه خدمات مهندسی و حمایت از استقرار سامانه یکپارچه بتوان با نگاه ویژه و شایسته وی شاهد اعتلای صنعت ساختمان کشور باشیم.»

نظر شما