شناسهٔ خبر: 68281416 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پزشکیان نمایندگان را سورپرایز کرد /مخالفی که رأی مثبت خواهد داد /گعده های نمایندگان در گوشه و کنار مجلس /حواشی صحن علنی مجلس

هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی کابینه چهاردهم با حاشیه‌هایی همراه بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجلس در ادامه مذاکرات خود در هفتمین جلسه بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی و از نوبت اول جلسه علنی، وارد بررسی صلاحیت و برنامه‌های اسکندر مؤمنی، برای تصدی وزرات کشور شد؛ وزارتخانه‌ای که حساسیت‌های خاص خود را داشته و مأموریت‌های متعددی برای آن نیز تعریف شده است.

به روایت مهر، با این حال و در خلال بررسی صلاحیت مؤمنی در صحن مجلس و نقادی نمایندگان درباره برنامه‌های وی، مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور به صورت سرزده وارد صحن علنی مجلس شد.

حضور رئیس‌جمهور در مجلس و درست در زمان بررسی برنامه‌های وزیر کشور، باعث شد تا نمایندگان به دور رئیس‌جمهور حلقه زده و گعده‌های مرسوم خود را شکل دهند.

در خلال این دید و بازدید البته برخی از نمایندگان نیز با وی عکس یادگاری گرفتند. از سوی دیگر، محمدباقر قالیباف هم پس از حضور رئیس‌جمهور در مجلس به وی خیر مقدم گفت و البته پس از دقایقی سکان ریاست مجلس را به حاجی‌بابایی سپرد و از جایگاه هیأت رئیسه پایین آمد و با رئیس‌جمهور خوش و بش کرد و دقایقی در کنار صندلی رئیس‌جمهور نشست.

اما حواشی بررسی صلاحیت مؤمنی به همین جا ختم نشد و یکی از نمایندگان مجلس با حضور در جایگاه ناطقان و صحبت درباره برنامه‌های وی گفت که آقای مؤمنی! بنده به عنوان مخالف ثبت نام کردم، اما مطمئن باشید به عنوان موافق به شما رأی خواهم داد!

27211

نظر شما