شناسهٔ خبر: 68281023 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیین تحلیف فراگیران مرکز تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت برگزار شد

رشت - ایرنا - آیین تحلیف و پایان رزم مقدماتی فراگیران مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت ورودی تیرماه روز سه شنبه در میدان صبحگاه مجتمع شهید سرلشگر نامجوی حسن رود انزلی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت در این مراسم گفت: شما جوانان با توجه به موقعیت راهبردی و جغرافیایی کشور و چشم طمع بیگانگان نقش مهمی در برقراری امنیت و حفاظت از این مرز و بوم بر عهده دارید.

ناخدایکم مسیح‌پور، ایجاد جنگ ترکیبی نظامی، اقتصادی و فرهنگی را راهبرد بلندمدت دشمن خواند و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی، با نا امیدی در رویارویی نظامی، جنگ ترکیبی را در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در پیش گرفته‌اند و سعی دارند از این راه به کشور ضربه بزنند.

وی تصریح کرد: ما در کنار شما جوانان با هوشیاری و بصیرت گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب این توطئه ها را یکی پس از دیگری خنثی خواهیم کرد.

جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت تصریح کرد: این مجتمع ماموریت خطیر تربیت و آموزش نیروی انسانی کارآمد و پر تلاش را برای رسیدن به اهداف راهبردی نیروی دریایی ارتش عهده‌دار است و باید با بروزرسانی آموزش‌های روز دنیا نیرویی را پرورش دهد که در مهارت‌های علمی، دینی و امنیتی زبانزد باشد.

ناخدایکم مسیح پور در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خاطرنشان کرد: امروز، تاسی از پیشکسوتان، شهدا و ایثارگران جهاد تببین است و راز و رمز موفقیت درجنگ های شناختی امروز، بصیرت در جنگ و روایت هاست که باید در آموزش های جوانان ما مدنظر قرار گیرد.

فراگیران آموزشی ورودی تیرماه پس از قرائت عهدنامه سربازی مفتخر به دریافت سر دوشی شده و برای طی خدمت مقدس سربازی به دیگر یگان‌های نیروی دریایی ارتش نیز اعزام می شوند.

نظر شما