شناسهٔ خبر: 68279906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک نماینده سابق مجلس:

آقای پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است

زهرا نیکدل

با اشاره به ترکیب وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم، گفت: به نظر می‌رسد آقای پزشکیان به وعده تشکیل دولت وفاق ملی عمل کرده است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شعار دکتر پزشکیان مبنی بر تشکیل دولت وفاق ملی، اظهار کرد: به‌ عنوان گام اول اگر عمده این ترکیب از مجلس رأی اعتماد گیرد، به نظرم خوب است و دولت جدید با شاکله جدید و استفاده از نیروی جناح‌های مختلف شکل می‌گیرد.

وی افزود: کابینه پیشنهادی هماهنگی لازم با رئیس‌جمهور را دارد و به نظر می‌رسد اگر به لحاظ کارآمدی بتواند بر مشکلات بخش‌های مختلف مانند معیشت، اقتصاد، مسائل فرهنگی و اشتغال که نمایندگان مطرح و جزو مطالبات مردم است، غلبه کند، گام بسیار خوبی برای ارتقا و افزایش سرمایه اجتماعی دولت است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با وظیفه سایر نهادها جهت تعامل با دولت عنوان کرد: در درجه اول اگر رأی اعتماد به کابینه داده شود، وظیفه مهمی است که مجلس انجام می‌دهد و بعد از آن همان‌طور که رهبری اشاره کردند، همه باید به دولت یاری دهند تا به مشکلات غلبه کند و توفیق دولت را، توفیق خود بدانند. اگر این سیاست دنبال شود، به نظر می‌رسد قوای مقننه و مجریه به وظیفه خود در قبال دولت عمل کرده‌اند. 

رئیس شورای وحدت در خراسان رضوی با اشاره به مشکلات کشور، بیان کرد: در این شرایط ما به کابینه‌ای نیاز داریم که بتواند از پس مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور بربیاید. امیدواریم دولت چهاردهم بتواند شرایط را تثبیت و با کمک سایر قوا و دستگاه‌ها بر مشکلات غلبه کند.

انتهای پیام 

نظر شما