شناسهٔ خبر: 68277658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گوندوگان، در دوراهی بزرگ عشق و ثروت

ایلکای گوندوگان، هافبک "بارسلونا" به جدایی از کاتالونیا در تابستان نزدیک است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در روزهای گذشته بحث جدایی گوندوگان هافبک بارسلونا از جمع آبی‌اناری داغ شده و از منچسترسیتی به عنوان مقصد جذاب این بازیکن نام برده می‌شود که حالا یک پیشنهاد استثنایی از عربستان نیز دریافت کرده است. 

او که شب گذشته به صورت رسمی اعلام کرد از تیم ملی آلمان خداحافظی کرده، حالا با یک تصمیم سخت دیگر برای آینده‌اش مواجه شده است. النصری‌ها به این بازیکن 33 ساله اطلاع داده‌اند که حاضرند بیش از دستمزد او در "بارسلونا" به او حقوق بدهند.

در این میان گواردیولا نیز گفته که مخالف بازگشت شاگرد سابقش نیست. با این حال "سیتی"  اعلام کرده که می خواهد به ایلکای گوندوگان، به اندازه نصف دستمزدی که هم‌اکنون از بارسلونا می‌گیرد، به او پرداخت کند. 

گوندوگان که در سال 2023 از منچستر به کاتالونیا نقل مکان کرده بود، سالانه 15 میلیون یورو از بلوگرانا حقوق دریافت می‌کرد. 

او که حالا اشتیاق زیادی برای بازگشت به منچستر سیتی و کار با گواردیولا دارد، با توجه به شرایط سنی‌اش ممکن است تصمیم دیگری بگیرد و برای دستمزد بیش‌تر راهی عربستان شود. 

النصر که پس از شکست سنگین برابر الهلال به فکر خانه‌تکانی افتاده، قصد دارد پس از جذب یک سرمربی توانمند، در چند پست تیمش را تقویت کند و باید دید آن‌ها موفق می‌شوند در نهایت کاپیتان سابق تیم ملی آلمان را به خدمت بگیرند یا خیر. 

انتهای پیام/

نظر شما