شناسهٔ خبر: 68277554 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

جمع‌آوری بیش از ۲۵۰ مورد زوائد محور شهید آیت و دردشت

با اجرای طرح ساماندهی محورهای الگوی خدمت در منطقه۸، بیش از ۲۵۰ مورد زوائد فیزیکی غیرمجاز در پیاده‌راه‌های محورهای شهید آیت و دردشت جمع‌آوری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸، فاطمه تنهایی شهردار منطقه در خصوص اجرای عملیات حذف زوائد فیزیکی در محورهای الگوی خدمت گفت: یکی از شاخص‌های ساماندهی در محورهای الگوی خدمت، جمع‌آوری زوائد بصری در معابر بوده که در ۴ محور الگوی خدمت منطقه در دستور کار معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه با اشاره به اجرای این عملیات در دو محور شهید آیت و دردشت افزود: در محور شهید آیت در مرحله اول تعداد ۵۰ مورد زوائد و تابلوهای غیرمجاز حدفاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا میدان نبوت و در مرحله دوم در حد فاصل میدان نبوت تا چهارراه تلفن‌خانه تعداد ۱۵۰ زائده غیرمجاز، تابلوهای عمود به نما و نورهای غیرمجاز ساماندهی و جمع‌آوری شد.

تنهایی شهردار منطقه در خصوص محور دردشت نیز اضافه کرد: در محور دردشت به عنوان دومین محور الگوی خدمت در منطقه۸، این عملیات حد فاصل بزرگراه شهید سلیمانی تا جانبازان با جمع‌آوری۶۰ مورد زوائدفیزیکی، نورهای غیر متعارف، تابلوهای بصری و سایه‌بان‌های فرسوده اجرایی و عملیاتی شد.

به گفته شهردار منطقه وجود زوائد خارج از محدوده ملک کسبه و شهروندان و سدمعبر پیاده‌روها غیرمجاز بوده و نصب هرگونه زوائد و تابلو با اخذ مجوز از اداره امور اصناف میسر خواهد بود.  

انتهای پیام/

نظر شما