شناسهٔ خبر: 68277031 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مهمانی سایه‌ها» برگزار شد

آیین رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مهمانی سایه‌ها» به کارگردانی جمشید عبداللهی شامگاه دوشنبه ۲۹ مرداد توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر، هنرمندان سینما، اهالی فرهنگ و رسانه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، در ابتدای مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «مهمانی سایه‌ها» جمشید عبداللهی کارگردان فیلم مهمانی سایه‌ها از عوامل فیلم دعوت کرد تا به روی سن بیایند و پس از خوشامد گویی گفت: این فیلم یک اثر مستقل است و بعد از سه سال به لطف خدا به سرانجام رسید در این راه ما سختی‌های زیادی را تحمل کردیم و از همه عوامل فیلم تشکر می‌کنم.

وی افزود: فیلم‌هایی که این روز‌ها در سینمای کشور اکران می‌شود بیشتر فیلم‌های کمدی است، اما مهمانی سایه‌ها یک فیلم جنایی و پلیسی است. از آنجایی که خود من سینمای جنایی را دوست دارم خواستم تا در این ژانر کار کنم و علاقه دارم که برای سال‌های طولانی در این ژانر کار کنم.

وی با اشاره به لزوم بازگشت قهرمان به فیلم‌های سینمای ایران گفت: متاسفانه چندین سال است قهرمان از سینمای ما حذف شده است و ما تلاش کردیم درحد بضاعت خود فیلمی بسازیم که قهرمان دارد و تلاش کنیم تا دوباره قهرمان را به سینما برگردانیم.

مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی مهمان سایه‌ها برگزار شد

عبداللهی ادامه داد: فیلم مهمانی سایه‌ها یک فیلم ژانر و قصه‌گو است و هم اینکه در مورد معضلاتی ساخته شده که امروزه جوانان به شدت با آن درگیر هستند.

در ادامه بازیگران و عوامل فیلم طی جملات کوتاهی از تماشاگران برای حضور در سالن و حمایت از یک فیلم مستقل تشکر کردند.

فیلم سینمایی «مهمانی سایه ها» به کارگردانی جمشید عبداللهی است و داستان آن درباره سه دوست است که برای سرقت به یک طلا فروشی می‌روند، ولی بعد از سرقت اتفاقات عجیبی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

در فیلم سینمایی «مهمانی سایه ها» مرتضی حسن لو، مهرنوش ستاری، شهاب عباسیان، رامین‌قربانی، رضاجهانی، میثم مجاوری، زینب شعبانی و رژینا علیپور به عنوان بازیگران

اصلی و محمد متین نوروزی، مهیار غفرانی، ابوالفضل وکیلی پور و پارسا مرادزاده به عنوان بازیگران کودک و نوجوان ایفای نقش کرده‌اند.

اکران این فیلم از ۳۱ مرداد در سینما‌های منتخب گروه سینمایی هنرو تجربه آغاز شده است.

مراسم اکران افتتاحیه فیلم سینمایی مهمان سایه‌ها برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما