شناسهٔ خبر: 68276461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ستاره والیبال اسلوونی در لیگ ترکیه

مهرداد میرزایی

تونچک استرن با امضای قراردادی به عضویت تیم زراعت بانک درخواهد آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی اسلوونی در بازی های المپیک پاریس موفقیتی کسب نکرد. تونچک استرن یکی از بهترین‌های حال حاضر والیبال جهان، حالا دلیلی برای شادی دارد. 

زراعت بانک آنکارا در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا بازی نمی‌کند و تنها در جام CEV رقابت خواهد کرد. با این حال مسئولان باشگاه رویای فتح اروپا را در سر می پرورانند و به همین دلیل قصد دارند تیمی بسازند که در فصل آینده به معتبرترین رقابت های باشگاهی قاره کهن بازگردد.

ترکیب این تیم برای فصل آینده شامل ستاره‌هایی چون ووتر تر مات و متیو اندرسون است. با این حال همه چیز نشان می‌دهد که باشگاه در حال تدارک یک انتقال  دیگر است. گفته می‌شود نمایندگان باشگاه پیشنهادی به تونچک استرن که در دو فصل گذشته برای المپیاکوس بازی می‌کرد، ارائه کرده‌اند.

بر اساس اطلاعات رسانه های یونانی و ترکیه‌ای، این بازیکن اسلوونیایی از المپیاکوس جدا خواهد شد و به زراعت بانک آنکارا خواهد پیوست. ترک ها قرار است برای یک فصل حضور حدود ۴۰۰ هزار یورو به این بازیکن پرداخت کنند. 

قرار است این بازیکن ۲۸ ساله جای خود را در المپیاکوس به الکساندر آتاناسیویچ صرب بدهد که در تیم یونانی ۱۸۰ هزار یورو درآمد خواهد داشت.

انتهای پیام

نظر شما