شناسهٔ خبر: 68276309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیر تعاون روستایی استان گلستان :

خرید بیش از400 هزارتن محصولات کشاورزی دراستان گلستان

محمد رضا جامی مدیر تعاون روستایی استان گلستان ازخرید بیش از ۴۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی اعم از گندم خوراکی و بذری، کلزا، جو و سیب زمینی دراستان گلستان خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان آنلاین : نشست سرهنگ پاسدار حسینی مسئول سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه نینوا با دکتر محمدرضا جامی مدیر تعاون روستایی استان با هدف توسعه و تعمیق روابط فی مابین در راستای تحقق شعار سال توسط مقام معظم رهبری با توجه به مردمی بودن و تعلق شبکه تعاون روستایی به روستائیان و تولید کنندگان بخش کشاورزی برگزار گردید.

محمد رضا جامی درابتدا گزارشی از فعالیت های و خدمات تعاون روستایی از ابتدای سال ۱۴۰۳ ارائه نمود که شاخص آن خرید بیش از ۴۰۰ هزار تن محصولات کشاورزی اعم از گندم خوراکی و بذری، کلزا، جو و سیب زمینی که نشان از ظرفیت و توانمندی شبکه و اعتماد کشاورزان ،روستائیان به ویژه تولید کنندگان،تعاونی‌های متعلق به خودشان با بیش از ۶ دهه حضور در روستاها میباشد.

مدیر تعاون روستایی استان ضمن تبیین پتانسیلهای موجود در شبکه تعاون روستایی استان، اظهار داشت: رسالت تعاون روستایی سیاستگذاری هدایت حمایت و نظارت بر تعاونیهای و تشکل های بخش کشاورزی در راستای خدمت رسانی به جامعه روستایی و بخش کشاورزی و تحقق امنیت پایدار غذایی در سطح کشور و توسعه بخش تعاون و مشارکت مردم در تولید می باشد.

در پایان سرهنگ پاسدار حسینی مسئول سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه نینوا از خدمات مدیریت و شبکه تعاون روستایی استان به کشاورزان و روستائیان تقدیر و تشکر نمودند و برای توسعه و خدمت رسانی به روستاییان و مردم شریف استان اعلام همکاری و مساعدت نمودند.

 

 

 

نظر شما