شناسهٔ خبر: 68274605 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

زمان پایان انسداد سه روزه کندوان

ایرنا : آزادراه تهران - شمال و مسیر چالوس مسیر (رفت و برگشت) تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۳۰ مرداد به صورت ۲۴ ساعته و به مدت سه روز بسته است.

صاحب‌خبر -

مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد که جاده چالوس و آزادراه تهران- شمال امروز سه شنبه برای سومین روز متوالی و برای انجام تعمیر و بازسازی تا پایان ساعت ۲۴ امشب مسدود است.

بر اساس هماهنگی‌ها، جاده کندوان تا پایان مرداد در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته به‌ دلیل اجرای عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته بسته خواهد بود.

افرادی که قصد تردد به سمت تهران یا از تهران به چالوس و غرب مازندران دارند خواست در روزهای اعلام شده از مسیرهای جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

خبر مرتبط
رگبار و رعد و برق در انتظار ۴ استان/ امروز وفردا بارش شدید است

امروز و فردا در دامنه ها و ارتفاعات واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی، رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

عملیات گالری بتنی پیش‌ساخته بخشی از اقدامات مربوط به ایمن‌سازی جاده چالوس است که در قالب ۲ فاز ۵۰ متری و ۱۵۰ متری و به طول مجموع ۲۰۰ متر برای پیشگیری از خسارات و تلفات ناشی از ریزش سنگ در منطقه کمرزرد این مسیر طراحی شده و توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران در حال اجرا است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی درباره وضعیت راه‌های استان است.

طبق آمارها، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون تردد خودرویی در محورهای مازندران ثبت می‌شود که ۱۱ درصد از این ترددها در راه‌های اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

 

نظر شما