شناسهٔ خبر: 68274557 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

کاربران با سرویس ویژه Care+ سامسونگ یک پشتیبانی کامل را تجربه خواهند کرد

صاحب‌خبر -

سرویس ویژه Care+ سامسونگ یک پشتیبانی کامل را برای کاربران گوشی های سامسونگ به همراه دارد. در ادامه با مزایای این سرویس ویژه آشنا خواهیم شد.

امروزه صفحه نمایش گوشی برای ارائه یک تجربه کاربری نقش بسیاری مهمی را برعهده دارد. در واقع صفحه نمایش به عنوان رابط اصلی کاربران با دنیای دیجیتال محسوب می‌شود و کیفیت و سلامت آن نیز روی کل تجربه کار با این دستگاه هوشمند تاثیر می‌گذارد. صفحه نمایش گوشی های هوشمند همواره با خطراتی چون افتادن، ضربه دیدن یا برخورد با اشیا مختلف مواجه هستند و یک شکستگی کوچک نیز روی کیفیت تصویر و عملر دستگاه تاثیر زیادی خواهد گذاشت. ضمن اینکه تعمیر و تعویض صفحه نمایش نیز به دلیل هزینه‌های زیاد و نیاز به تخصص فنی یک امر دشوار و پرهزینه است. در این بین خطر از بین رفتن اطلاعات مهم نیز یکی دیگر از نگرانی‌های کاربران است.

در واقع علاوه بر محافظت از دستگاه باید اطمینان حاصل کرد که اگر آسیبی به دستگاه برسد، کاربران برای رفع مشکل با دردسر جدی روبه‌رو نشوند. از این رو توجه به خدمات پس از فروش دستگاه دیجیتال بسیار حائز اهمیت است. در همین راستا سرویس Care+ سامسونگ در قالب یک طرح ویژه برای رفع تمام دغدغه‌های کاربران طراحی شده است، اما این طرح ویژه سامسونگ چیست و چه مزایایی دارد؟

آشنایی با سرویس ویژه Care+ سامسونگ

گوشی های تاشوی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 به عنوان جدیدترین گوشی های سامسونگ همراه با سرویس ویژه Care+ برای تعویض رایگان صفحه نمایش به کاربران عرضه می‌شوند. این سرویس که توسط شرکت گسترده خدمات «همراه سرویس خاورمیانه» در ایران ارائه می‌شود، کیفیت صفحه نمایش خاص این گوشی های تاشو را نیز تضمین می‌کند.

خدمات رایگان و ویژه Care+ برای گوشی‌های سامسونگ

همراه سرویس خاورمیانه با هدف آرامش خاطر کاربران سرویس Care+ را برای این کاربران در نظر گرفته است. این سرویس ویژه باعث می‌شود تا اگر مشکلاتی چون شکستگی یا آسیب به صفحه نمایش برای این گوشی ها رخ داد، کاربران بتوانند بدون نگرانی قطعات آسیب دیده را تعویض کنند.

سرویس ویژه Care+ سامسونگ سرویس ویژه Care+ سامسونگ

به کمک سرویس Care+ اگر حوادثی چون شکستگی، ضربه، آب‌خوردگی، آتش‌سوزی یا نوسانات برق رخ دهد، می‌توان به سرعت و بدون دردسر از این خدمات ویژه برای رفع مشکل بهره‌مند شد. در واقع Care+ می‌تواند شرایط غیرمنتظره و غیرگارانتی را نیز تحت پوشش قرار دهد تا کاربران بتوانند از خدمات حرفه‌ای و سریع بهره‌مند شوند.

متقاضیانی که تا تاریخ 30 مهر 1403 گوشی های سری جدید گلکسی زد سامسونگ را خریداری کنند، پس از ثبت نام در وب‌سایت همراه سرویس خاورمیانه می‌توانند به شکل رایگان به مدت 6 ماه از خدمات سرویس Care+ برخوردار شوند. در واقع خریداران گوشی های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 در این مدت شش ماهه می‌توانند به مدت یکبار از خدمات ویژه Care+ به شکل رایگان استفاده کنند.

شرایط ثبت‌نام و استفاده

خریدارانی که قصد دارند از این سرویس ویژه استفاده کنند، حداکثر تا 14 روز بعد از فعالسازی دستگاه مهلت خواهند داشت تا به صفحه ثبت نام سرویس سرویس Care+ در وبسایت همراه سرویس خاورمیانه از طریق این لینک مراجعه کرده و فرایند تکمیل ثبت نام را انجام دهند. بعد از تکمیل فرایند ثبت نام، سرویس ویژه رایگان Care+ به مدت 6 ماه برای گوشی کاربران فعال خواهد شد.

سرویس ویژه Care+ سامسونگ سرویس ویژه Care+ سامسونگ

در این مدت اگر دستگاه کاربران با حوادث تحت پوشش سرویس مواجه شود، کاربران با مراجعه به نزدیک‌ترین مراکز خدمات همراه سرویس خاورمیانه می‌توانند از اقدامات لازم برای حل مشکل خود در سریع‌ترین زمان بهره‌مند شوند. لازم به ذکر است کاربران طی این مدت 6 ماهه فقط برای یکبار می‌توانند از خدمات ویژه رایگان این سرویس استفاده کنند.

دلیل انتخاب سرویس Care+

این سرویس ویژه علاوه بر اینکه مانع هزینه‌های بالای تعمیرات صفحه نمایش خواهد شد، باعث می‌شود تا کاربران بتوانند بدون نگرانی و با اطمینان کامل از کار با گوشی خود لذت ببرند. این سرویس تمام آسیب‌های احتمالی را پوشش می‌دهد و در مواقع بحرانی نیز امکان دسترسی به پشتیبانی حرفه‌ای و قابل اعتماد را فراهم می‌سازد.

سرویس Care+ سامسونگ باعث کمک در حفظ و نگهداری گوشی هوشمند کاربران شده و تجربه کاربری آنها را ارتقا می‌دهد. کاربران با این سرویس می‌توانند با خیال آسوده از گوشی هوشمند خود استفاده کرده و دیگر نگران آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی نباشند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما