شناسهٔ خبر: 68273884 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ترامپ: حزب دموکرات اولین کودتا را در آمریکا انجام داد

امیرمحمد سهرابی

«دونالد ترامپ» در بیانیه‌ای ضمن انتقاد شدید از رقیبش «کامالا هریس» گفت حزب دموکرات «اولین کودتا را در آمریکا» انجام داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» نوشت: «حزب دموکرات اولین کودتا را در آمریکا به راه انداخت.»

طبق گزارش «نیوزویک»، ترامپ هم‌چنین اشاره کرد به اینکه در حال حاضر با چالش بی‌سابقه‌ای درخصوص رقابت با ۲ نامزد مواجه شده است و در ادامه نوشت: «هریس و جو بایدن فاسد.»

او ضمن آنکه هریس را «مارکسیست چپ رادیکال» و «کمونیست» خواند، تاکید کرد که نامزدی معاون بایدن «عادلانه نیست.»

ترامپ در ادامه این پست در شبکه اجتماعی‌اش نوشت: «این عادلانه نیست، حتی شاید نوع دیگری از دخالت در انتخابات تلقی شود. دموکرات‌ها بایدن را خارج کردند تا شانس خود را بهبود ببخشند.»

«جو بایدن» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا پس از اولین مناظره انتخاباتی ۲۰۲۴ در مقابل «دونالد ترامپ» به دلیل عملکرد ضعیفش با درخواست فزاینده هم‌حزبی‌ها و حامیان کارزار مالی‌اش از رقابت‌های انتخاباتی کناره‌گیری و از معاون خود «کاملا هریس» حمایت کرد. در حال حاضر کنوانسیون ملی حزب دموکرات در شهر شیکاگو در حال برگزاری است و هریس نامزدی رسمی این حزب را طی این رویداد خواهد پذیرفت.

«جو بایدن» طی سخنرانی خود در این کنوانسیون گفت: «ترامپ کشور ما را یک ملت شکست‌خورده توصیف می‌کند، اما او شکست‌خورده است و ما رهبری جهان را داریم و چه کسی می‌تواند این کار را انجام دهد؟ بعد از اینکه دیدم ترامپ چه کرد، تصمیم گرفتم در انتخابات قبلی شرکت کنم. ۸۱ میلیون آمریکایی در انتخابات قبلی برای حفظ دموکراسی به ما رای دادند.»

انتهای پیام

نظر شما