شناسهٔ خبر: 68273121 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان:

بسته تشویقی مالی ساخت‌وساز در اصفهان تا پایان شهریور تمدید شد

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه اقتصادی و مشارکت‌های مردمی گفت: بسته تشویقیِ مالی شهرداری این کلان‌شهر برای ساخت‌وساز به دلیل استقبال شهروندان تمدید شد که تسهیلات آن تا پایان مرداد با ۳۵ درصد تخفیف و تا پایان شهریور با ۳۰ درصد تخفیف است.

صاحب‌خبر -

نادر آخوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ارائه بسته تشویقی مالی برای ساخت‌وساز در شهرداری اصفهان اظهار کرد: ابتدای سال جاری در راستای توسعه بخش مسکن و گرامیداشت اعیاد قربان و غدیر برای ارائه تسهیلات و بسته تشویقی در این خصوص برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد.

وی افزود: این برنامه‌ریزی در سه گروه صدور پروانه ساختمانی، پرداخت به صورت تهاتری و صدور گواهی پایان کار و عدم خلاف انجام شده است.

مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه اقتصادی و مشارکت‌های مردمی با بیان اینکه این بسته تشویقی ابتدای تیر سال جاری آغاز به‌کار کرد و در دو بازه زمانی یک ماهه یعنی تا پایان تیر و مرداد تسهیلات خود را ارائه می‌کند، تصریح کرد: این تسهیلات تا پایان تیر با ۳۵ درصد تخفیف و شرایط تهاتری با امکان معاوضه ملکی برای پروانه، میلگرد و قیر بود، همچنین در بخش صدور گواهی پایان کار نیز تخفیف‌هایی در نظر گرفته شده بود.

آخوندی ادامه داد: این بسته تشویقی به دلیل استقبال شهروندان تمدید شد که تسهیلات آن تا پایان مرداد سال جاری با ۳۵ درصد تخفیف و تا پایان شهریور با ۳۰ درصد تخفیف است.

نظر شما