شناسهٔ خبر: 68271736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

حمایت دکتر هاشمی، وزیر اسبق بهداشت از ظفرقندی، وزیر پیشنهادی: مجلس افتخار رای اعتماد به «ظفرقندی» را از خود سلب نکند / اینگونه نیست که اگر به او رای ندادید فکر کنید نفر بعد شایسته‌تر از ایشان خواهد بود

دکتر سید حسن هاشمی ـ وزیر اسبق بهداشت گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس هنگام رای اعتماد به وزرا، دولت دکتر پزشکیان را از امتیاز حضور دکتر ظفرقندی محروم نکرده و در عین حال افتخار رای اعتماد به چنین فرزندی از میهن را از مجلس شورای اسلامی سلب نکنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکتر سید حسن هاشمی ـ وزیر اسبق بهداشت گفت: امیدوارم نمایندگان مجلس هنگام رای اعتماد به وزرا، دولت دکتر پزشکیان را از امتیاز حضور دکتر ظفرقندی محروم نکرده و در عین حال افتخار رای اعتماد به چنین فرزندی از میهن را از مجلس شورای اسلامی سلب نکنند.
 
دکتر سیدحسن هاشمی ـ وزیر اسبق بهداشت با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود، ضمن اعلام حمایت از وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دکتر ظفرقندی علاوه بر دانش بالا و نیم قرن تجربه معلمی، یکی از شریف‌ترین، پاکترین و دلسوزترین اعضای جامعه پزشکی است.
 
هاشمی ادامه داد: ایشان در کنار صلاحیت‌های عمومی و تخصصی که دارد از حمایت همه جریان‌های سیاسی و غیرسیاسی داخل جامعه پزشکی و پیراپزشکی نیز برخوردار است که واجد ارزش بسیار است.
 
هاشمی افزود: امروز اگر بخواهیم یک الگوی خوب برای دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی در حوزه خودمان معرفی کنیم به طور حتم آقای دکتر ظفرقندی در صدر لیست قرار خواهد گرفت.
 
وی اضافه کرد: کسی که داوطلب این مسئولیت است شک نکنید از بن دندان به نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن باور و اعتقاد دارد. دکتر ظفرقندی برای یک زندگی عافیت طلبانه و راحت و در عین حال با سرمایه اجتماعی بالا هیچ چیزی کم ندارد، بنابراین مطمئما برای خدمت، فداکاری، ارتقای سلامت مردم و تقویت شعارهای انقلاب اسلامی به میدان آمده است.
 
هاشمی با تاکید بر اینکه جسارت دکتر ظفرقندی را از صمیم قلب تحسین می کنم، افزود: با توجه به اینکه رئیس جمهور در این دوره پزشک و جراح است، انتظارات از حوزه سلامت قابل توجه خواهد بود. از طرفی دکتر پزشکیان در حوزه سلامت دارای دیدگاه‌ها و نگاه‌های خاصی است که تامین آنها کار راحتی نیست. ضمن اینکه هماهنگی با بخش‌های مختلف علمی، بهداشتی، درمانی و خدماتی نیز کار ساده‌ای نخواهد بود.
 
وزیر اسبق بهداشت به دو نکته مهم درباره رای اعتماد به دکتر ظفرقندی اشاره کرد و گفت: دکتر ظفرقندی و دکتر پزشکیان همزمان رئیس دانشگاه بوده‌اند؛ به همین دلیل ارتباط بسیار قوی و صمیمانه‌ای دارند که این ارتباط می‌تواند تاثیر بسزایی در تحقق خواسته‌های شما نمایندگان و موکلانتان داشته باشند.
 
هاشمی تصریح کرد: نفرات بعد از دکتر ظفرقندی آنطور که من اطلاع دارم فاصله بسیار زیادی با ایشان دارند و اینگونه نیست که اگر به دکتر ظفرقندی رای ندادید فکر کنید نفر بعد شایسته‌تر از ایشان خواهد بود.
 
وزیر اسبق بهداشت گفت: امیدوارم شما نمایندگان مجلس، دولت آقای پزشکیان و سلامت عمومی را از امتیاز حضور دکتر ظفرقندی محروم نکرده و در عین حال افتخار رای اعتماد به چنین فرزندی از میهن را از مجلس شورای اسلامی سلب نکنید.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما