شناسهٔ خبر: 68271468 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس جمعیت هلال احمر کشور:

زیرساخت‌های مرز مهران متحول شده است

«کولیوند» با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مرز مهران متحول شده است، گفت: هیچ مشکلی در بحث خدمات‌رسانی به زوار در مرز وجود ندارد.

صاحب‌خبر -
 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر کشور ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران که این برنامه بازدید با حضور استاندار ایلام و رییس ستاد اربعین استان انجام شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در ایام اربعین امسال امکانات خوبی در مرز بین‌المللی مهران برای تردد آسان زائران حسینی تدارک دیده شده است.
 
وی بیان کرد: در جریان بازدید به عمل آمده از مرز مهران و نحوه خدمات‌رسانی به زوار، آنچه از گفته‌های مردم مشاهده شد رضایتمندی بسیار خوب از کار‌ها و خدماتی است که توسط نیرو‌های مختلف برای زائران انجام می‌شود.
 
«کولیوند» عنوان کرد: تردد زائران نسبت به اربعین سال گذشته افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته که این امر نشان از برنامه‌ریزی و افزایش امکانات به منظور تردد آسان زائران در ایران و عراق است.
 
رئیس جمعیت هلال احمر کشور افزود: اگر هر حادثه ترافیکی داشته باشیم بلافاصله توسط جمعیت هلال‌احمر با همکاری اورژانس و حشدالشعبی عراق، امدادرسانی به زائران حادثه‌دیده انجام می‌شود.
 
وی گفت: در مرز‌های هشت‌گانه نیز بیش از ۴۰ هزار نیروی امدادگر و داوطلب جمعیت هلال‌احمر در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.
انتهای پیام/

نظر شما